2007年3月28日 星期三

是但up VS 黃子華

我係咪好out呢? 今日先睇x低噴飯...
可能對ar jan興趣不大吧...
記得做發花癲時, 我好期待咁去睇live (仲要係岩岩做完手術七日...線都未拆!!真係會笑到"爆肚"!!)
係就係好笑, 不過無內涵...反而睇黃子華又好笑又哲學...
所以今次我無去睇live...睇碟算了
可惜...唔好笑...衰過第一次...但係點解咁多人話好笑??
我悶到有點想熄左佢...= =
棟篤笑還是老臣子黃子華最好~
最新個次 "兒童不宜" 啲笑料而家諗起都仲覺得好笑...
佢有隻叫"娛樂圈血淚史", 好舊了, 但超好笑~大家見到仲有得賣就買唻睇下吧~ ^^

http://www.buddy8.com/movie/wongchiwah.html

呢度有好多黃子華短片呢~


6 則留言:

  1. 搵食姐~~~犯法ar~~ vs 超低能~~勁搞笑~~~  

    回覆刪除
  2. 嘩法蘭做咩咁夜都唔訓呀...?? 最好笑咪就係最尾既 超低能勁搞笑...無了...= = 太多低級趣味...

    回覆刪除
  3. i think i'm not out that u ~~ all my frd is talking about "超低能勁搞笑" but i don't know what is that ... i guess i know what it is not :P it is from ar jan ? or 黃子華 ?? hahahaha actually i like 黃子華 more ~~ he is really smart ^^ very good acting also :P

    回覆刪除
  4. 好難比既,黃子華話晒都係香港棟篤笑的始祖。

    回覆刪除
  5. 我覺jan 好睇D

    回覆刪除