2007年3月16日 星期五

波子生日照片後補


  見到你地我好開心呀~好鐘意你地~
 我也好鐘意你ar Burn~
 亦都好鐘意你呀賣~

*******************

昨晚十一點幾, 十六收工, 又唻左接我陪我去散步, 為左我化療後可以快啲恢復體力投入運動...佢希望可以迫到我每一日都行下郁下...

 無理由無你份~我最鐘意你啦十六~~~
 右邊個呀叔好似...咩呀....@@"
 我...瘦到成條柴咁...


8 則留言:

  1. 能夠還與一大班同學這麼熟,真係好

    回覆刪除
  2. 嘩好熱鬧啵!! 你都幾好人緣^^ 16仔逼到你行下, 都好架! 咪當拍拖sweet sweet lor....

    回覆刪除
  3. 個亞伯…真係好似"咩"呀!好驚呀!

    回覆刪除
  4. 唔好意思,應該係亞叔。

    回覆刪除
  5. walk is good ~~~ my MD frd said ... walking is very good for illness ppl !!!! walk more ..... ^^ but i think u have to walk all the time in HK ~~ HAHAH A

    回覆刪除
  6. 張地鐵相好似「見 」第一集嗰幕咁。除咗見到你好瘦之外,仲見到十六哥好大隻

    回覆刪除