2007年3月2日 星期五

啲人做埋哂啲不知所謂既野!!!

(大家可以無必要睇呢篇野, 因為對大家呢講會好無聊, 但我真係火火地囉)

今朝收到個電話係一個以前讀BU既同學叫Wilson
(你唔尊重我我亦唔需要尊重你!!!)

以前同ar chris一齊, 有時會同佢傾下計講下佢
散左後都無再contact
今日無啦啦打唻
知道係佢都已經想收線
但人地又無講啲乜野
收人線又好衰
咪姑且聽下佢講乜囉
開頭又係一堆開場白啦...
問候下我個啲
跟住就講ar chris na...
妖真係好忟憎!!!!!
散左咁耐啦! 仲有咩好講呀?!
我咪話如果你要講佢既野, 我要收線了
佢又話唔係, 又話唔再提

咁好啦...咪繼續講囉...
講講下話有message叫我等等
跟住返唻同我講話有人係sms度哂命
我話邊個咁無聊咁黑人憎呀...

佢話 : 無...啲人囉...條女上電影加嘛...咪成日哂命囉..."

頂!!!!!!! 又唻!!!!! 又提起佢!!!!
我話夠喇...你已經提左兩次, 我無野好同你講喇...
佢仲死撐話自己只係提左一次
唉...乜啲人咁鬼白痴加...真係當我傻既...
我有禮貌先同你講多兩句
如果唔係我洗鬼比面你呀!!! cup左你線啦一早!!!

佢已經唔係第一個無啦啦打唻講佢野既人喇
點解啲人要咁做呢...
係憎我定憎佢??? 但點計我份人都無可能黑人憎過佢吖?!?!?
莫名其妙!!!
除非呢個電話係ar chris用3 lines叫佢地打加啫...
咁我唔知係咪啦~
但如果唔關chris事既
咁我覺得啲人既行為比chris仲無聊弱智不可原諒囉

ar chris都無係我面前主動提佢女朋友啲野啦~
輪到你地咩?! 白痴

朋友真係唔好亂交
寧缺勿濫!!!


13 則留言:

  1. 心平氣和   心平氣和   有些人可能原意只是希望和妳保持聯絡 但可能不懂世故或者不懂得去打開話題 才不小心、不知情下對妳說一些妳不喜歡的話題吧   正面點看 他是關心妳才找妳 只是方法用錯了吧   讓我疼疼妳,原諒他「小朋友」的心態行嘛??

    回覆刪除
  2. ^^ ~~ yup listen to man !! dont' really need to be angry ~~ well ~ 無為同d你唔鍾意既人計較 ~ 憎一個人係好唔著數 ... like what god said, u haev to forgive ppl 70 個7 次 !  in the bible 7 mean complete, so that's mean u have to forgive him totally ! although u can't forgive ~ if u dont' really treat him as a frd, 你埋得佢死 !! if be calm as ur man said :P it will good for ur health ~~ :P

    回覆刪除
  3. 16號說得對,他可能也是關心你啫,但朋友我地都有權選擇,覺得同佢不是朋友下次咪鬼同理佢啦

    回覆刪除
  4. 算啦!!我都同意16號仔的說話! 可能佢真係唔識人情世故姐!! 唔好為左啲唔係自己人而唔開心!!唔值!!知嗎??

    回覆刪除
  5. 比我就唔會嬲佢亦唔會忟憎, "恨人亦要side氣力", 無謂將人地嘅無 聊嚟懲罰自己噃! 快啲開心番 ! This is an order !!!  

    回覆刪除
  6. 算啦~有d人係咁有無聊既啦!下次唔好聽佢電話啦

    回覆刪除
  7. 唉...我識佢, 所以知佢係有心啦... 不過算數~我唔同呢啲小人計較 我已經唔記得左lu~~~

    回覆刪除
  8. 一個半個0者由得佢啦!! 以後知係佢咪唔好聽囉!!(唔覺意聽左,咪話唔得閒囉!! )

    回覆刪除
  9. 路過...寧缺勿濫!!!正確!

    回覆刪除
  10. 如果佢專登做令你唔開心, 又無諗住同佢做friend, 我係你唔出唔講bye bye 就cut 線, 亦唔再聽佢電話, 何必令自己唔開心呢? 唔值啦! 唔係有人教你唔鍾意唔好上心, 要no feeling咩?

    回覆刪除
  11. suddent i remember a very simple story ....

    one day , and 2 best friend are hanging out on the beach. best friend A so how make best friend B angry ... so best friend B go to write down his sadness and what he don't like on the sand. but at he end of the day, they are really happy, so best friend B go write down the happiness on the rock. So the best friend A ask, why u wrote down stuff in sand and rock. best friend B said ... i wrote down the sadness on the sand , when the wave come, it will be gone forever; and i wrote doen m happiness on the rock, coz no matter how, it will stay forever ....

    i think u guy get what i mean. but usually we the do he other way around ..... so ... u know what to do now !! :P although it will be hard :P

    回覆刪除
  12. kathy and akira: 我當然明啦~我已經忘了!!

    回覆刪除