2007年3月26日 星期一

扮靚一天遊

等到十六放假喇~

 今日第二次帶個wig出街~
著得靚啲~人都醒啲~


十六第一次見我帶wig, 唔認得我呢...不過話一聽到我把聲咁衰就認得我係鄧小琳...


我都知我把聲同個外表係好唔襯加喇...咁你係咪嫌吖?!

我地去左cwb行, 但都係坐既多...因為大家都好攰...佢腳傷又未好...><
兩個都第一次去新碼頭搭船呢!! 係紅磡碼頭又影下相咁...
跟住就去左king's park球場, 第一次陪佢踼波...悶到我呢...下次帶定消遣品...


佢侄仔子進 (2歲) 呢個星期都係佢屋企
我上左去同佢玩呢~佢超級得意呀!!!
超多野講唔停口但完全唔知佢講乜
不過佢好多手呀吓...兩叔侄"一担胆"....
XDDDDDD
不過佢好夜訓呢...成點都仲同佢老豆坐係sofa睇電視...
第二朝又晏一晏都未起身...激奀...


啲相未到手, 遲啲再post


8 則留言:

  1. >>下次帶定消遣品...  即係話下次都會來睇啦?haha 不如學下睇波啦… 都要學架啦! >>佢超級得意呀!!! >>兩叔侄"一担胆".... 我都覺我兩叔姪都超級得意…

    回覆刪除
  2. 十六: 請先生自重, 勿胡亂斷章取義!

    回覆刪除
  3. XDDDD ~~ don't "sa" 花槍 la ~~~ hahaha but actually learn how to watch is fun ~~ actually i don't really down to foodball, but all my frd love it so much , so i learn to watch ~ and i do play sometime ... but get hurt of my leg , so i can't run now ~~ HAHAHA bad ~ actually i wanna hear ur voice ~~ like how different then i think :P

    回覆刪除
  4. 好友繼續努力,加油呀,支持你!

    回覆刪除
  5. 感人
    http://hk.myblog.yahoo.com/withingyouonly

    回覆刪除
  6. 嘻嘻, 你兩條友仔, 好ssssssssssssweeeeeeeeeeet ar.............我就嚟比你d糖漿淹死, 呵呵! 繼續post ar, 睇到d 咁sweet的post, 都替你開心.

    回覆刪除
  7. Akira: 唉..睇唻我都要學定... 小卓: 哎喲~ 你都sweet加~你唔寫出唻之嘛~呵呵~~~

    回覆刪除
  8. 唔好玩啦兩個

    回覆刪除