2007年3月19日 星期一

青蛙家族又添新成員!


17 March 2007
和民一家晚飯~


 當日的午飯~~


***********
18 March 2007


 又有全身合照喇Yeah!!!!


 我送的~
十六的走散親兄弟...相襯的膚色、相襯的小眼睛、相襯的血口 + 潔白牙齒~
 小六學生相, 十六影的~ 記得影時, 忍不住笑了...= ="

 青蛙家族終於曝光!! 介紹一下~
前排左右兩隻就係新成員喇~~~ 十六送的~

後排右邊個隻係家姐前兩日送的~
後排左邊係日本醫院陪住我的~家姐佢地係日本買
前中間係上年媽咪生日, 家姐買比我的~ (我生日咩? XDD)


自從keroro...便迷上青蛙...應該說是"綠色野"吧...XDDD


********
當晚
在家樓下傾計...傾到二點半...
唉...愛情是令我最惱人的事...


沒有留言:

張貼留言