2007年3月24日 星期六

第四針/ 嘉年華恐怖毛公仔真相!!!



 係十六日記度偷既相~

昨日去左打第四針
十六請假陪我去
今日所以野都好順利
唔洗等醫生就即做ECG
姑娘打針手勢又好~
不過落藥都仲係痛就少不免...

透氣困難同埋腳痛情況都仲係有
但我今次超快訓著
所以受苦時間亦都短左好多~Lucky!!

不過我訓得咁快要多謝十六...
我叫佢攞住佢個本 "文明" 既書講故仔我聽
但佢就讀左一大堆數字同年份...悶到抽筋...
我叫你講故仔...唔係講書...
所以就立即訓著...haha~

依稀記得我每次手痛痛醒就會抓手
十六就次次都會阻止我
跟住又幫我蓋被
摸下我塊面
跟住大家又訓返...哈哈~

 抓手抓到紅哂...

醒左, 十六餵我食我最愛既奶油多呢~
跟住就到我講返書佢聽
本書係簡體, 中文又深, 所以我讀得有趣啲~
就算真係識讀哂...都可以扮傻讀得攪笑啲啫~
十六都唔識tum人開心既...哈哈~

 回家了~

唻左我屋企食飯
一口氣睇左SAW I and III
因為佢未睇過, 第二集又係人地度...
所以...

都係第一集最好睇~今次已經係第四次睇了!!!

 我met橙橙佢食呢~hehee...

*******************************

照片由Dennis提供, 係佢親手影的...話啲公仔濕左就會掛哂係度吹...廁所唻喎大佬!!!
見到咁既情景...屋企個幾隻公仔真係唔敢掂....@@"

唉...做左廣末Fans都有...十年左右, 總之由佢出道第一首歌就鐘意到而家~
前排知佢會唻香港, 但又無報導講幾時...到人地走左先有報導...唔該哂............
真係好想見下佢真人呀...


12 則留言:

  1. 你個16哥哥咁錫你, 開心啦!! 你met橙佢食果張相好有藝術feel!!

    回覆刪除
  2. 影到我勁似 羅茲威爾!!

    回覆刪除
  3. 有十六咁照顧你, 咩野病魔都會戰勝既, 努力, 加油, 勇敢面對, 先係我識樂觀宜開朗既SiuLam嘛!!! 祝你早日康復 !!! 記住睇 "我們這一家",笑多D,對病情好D架!!! http://blog.hkcsl.com/p/b5/web/BlogList.jsp?searchType=search_tags&keyword=%e5%8d%a1%e9%80%9a%e7%89%87&blogList=search King

    回覆刪除
  4. so sweet ~~ 16 take care u very well ~~~ hahah ~~i'm sure u will be more health and health ... remember my elder in my church ?? she only get woste .... sigh .... she still dosen't feel to eat anythng ... and her body still not very good ... and from last treament , the Dr find more cancer cell  .... sigh ~~  but when i see u gettting better and better, i know she also can be better one day !! ^^ i'm also 廣末 fans ~~~ i love her so much b4 .... but after i went to USA ... i can't catch up lu ~~ woowo ~~ she look so fat now ~ hahah did u watch the movie of her  .... forgot the name tim ... it talk about photgraphor ~~~ i love that moive so much !!!!! u know what ... i know how to sing her song b4 ka ~~ but forgot it lu !! hahaha yup ~~ that's met 橙 is very good ~~ hahah ~~ but look like "ghost" so much ~~hahah

    回覆刪除
  5. hahah ~~ actually u look so funny in the frist picture ~~ hahah ~ 16唔識tum人開心 ?? why ?? coz he can't make up the word sound cute ? i guess 16 very good at tum人 ~~

    回覆刪除
  6. King : thx ar~ Akira: "戀愛寫真"!!! 不過我最鐘意睇"秘密", 意想不到的結局呢! 估唔到你都鐘意佢喎~我都識唱佢啲歌加!! 最鐘意 "認真戀愛五秒前"!!! XDDDD 個mv拍得佢好靚好活潑呢!!! 另外, 希望你個朋友保持開心, 咁就會好快好返加喇!! 加油!!!

    回覆刪除
  7. HAHAH ~~ YEAH ~~ i love that song also ~~ 認真戀愛五秒前 ~~~ but i didn't bring her Cd with me to USA ... >...< i almost forgot all lu ~~

    回覆刪除
  8. 今次唔洗比人篤手指啦.....恭喜哂!!!

    回覆刪除
  9. 我23號見到你2個,但無叫你因為你詶左,下次叫你好唔好?

    回覆刪除
  10. susana: 做咩唔叫我地?? 你個時係冰度呀??

    回覆刪除
  11. hello, 你份人好樂觀呀!!我好佩服你呢!! 我個陣有事, 要剃晒d 頭髮, 連照鏡都唔想, 更何況係影相呢??? 我曾經好介意自己光頭個樣, 因為本身已經唔係一個靚女, 仲要因為病搞到自己咁, 真係好唔開心, 連老公都想唔見,,, 而家係觀察期, d 頭髮出番晒,,希望日後都唔會再有事,,,, 你都唔會有事既, 因為你身邊有好多人支持你, 陪住你!! 我地一齊努力!!!!!  

    回覆刪除
  12. 原來D公仔咁恐佈,重有兩隻大公仔啊,

    回覆刪除