2007年3月15日 星期四

今日覆診, 抽血又賴野...= ="

報告結果幾好~ 打左三支針後
癌指數由原來 320 跌到 104
希望再唻埋個三支
可以跌到落正常水平的 21 吧 ~!!!!

見完醫生, 高高興興走去book第四支針的時間
然後又開開心心的走左去搭小巴走人
架車去到西環收到醫院電話

張醫生: 鄧堡焮 你去左邊度呀?
我: 走左喇~
張醫生: 你未抽血呀!
我: @@" 吓?!!?!??! 係喎!! 唔記得左tim!!!

唉...我同家姐兩個一齊唔記得...
真係記性白痴...
最後呢兩個白痴就搭返原來的小巴返返上QM...
感覺好無聊...

blog友們仲記得我上一次覆診
比個醫生抽血抽到瘀哂嗎??
我今朝一唻到, 已經好醒咁望入抽血房睇下係咪又係佢
望左兩次都唔見, 心想, 可以放心了

點知我一上到去
真係想講粗口呀...
又係張醫生...就係頭先打唻個位...
我今次實在忍不住要公開她的名字....張嘉琳!!!
我一見到佢已經汗顏...
上次比佢抽個隻左手都仲未散瘀...唉...
今次比右手佢
我同佢講上次點點點, 今次左手點點點, 叫佢小心啲
佢話: ok ~我會小心加喇~

佢今次無用"飛機仔" (有冇人唔知係咩?)
用直接換tube個隻
即是話, 換tube時, 一唔小心就會郁到個針口
我係要抽 4 tubes的
去到第 3 tubes
佢真係夠胆死同我 "扇"手 !!!
支針打橫咁撞左出唻!!!
一大泡立即湧出!!!
大概有一湯匙...
驚到我眼都凸埋...
抽咁多次血從未見過有人手勢差到咁!!!
我真係忍唔住問佢 : 呀醫生, 你係咪唔係成日幫人抽血加呢...
佢厚住面皮答我 : 唔係呀...我抽過好多次加喇...而家呢個情況都係第一次...
唔該哂喎...我都唔係第一次賴你野啦...你想講 "今日第一次" 咋下話?!

按左好耐先止到血...針口又瘀鬼哂...
無計啦...咁要拮左手...瘀哂都要拮...陰公...
佢用返 "飛機仔" 喇...就算 "扇" 手都唔會郁到針口...
但左手又無血出...佢又攞支針 左了右插 咁...
我驚到面青, 立即喝停!!!
我話你咪再了喇...無血出加喇...你不如試下share個兩支血做四支啦....我無咩位可以比你再抽...

佢試左, 但啲血已經 "瓊瓊" 地, 抽唔出...
所以...要係右手再抽過...
我不停叫佢放鬆不要緊張慢慢來...
終於都成功了...

我立即同自己發誓
我唔會再比佢抽我血!
以後每次我都會要求第二個唻抽!
我兩隻手再咁攪法真係無位比人抽加喇大姐!!!

一行出呢個門口, 我即問家姐 : 啲醫生掉左病房之後, 通常做幾耐先再掉走?
(因為張嘉琳唻左呢個病房做個幾月左右)
家姐立即爆笑答到 :   ....一年

= ="


1 則留言: