2007年3月31日 星期六

指甲看病徵

請問有人懂指甲看病徵這東西嗎??
因為我的指甲好像出現變化了...
擔心身體有事呢...
可能是某某缺乏嗎??


5 則留言:

  1. Hi there, nice to meet you and all the best. Feel free to visit my blog: hk.myblog.yahoo.com/mar-gesu
    Which is written in Chinese, English, Italian, French, Spanish and Portugese . 本人為香港慈善機構展智會創辦人,義務服務國內痙攣兒童 20 年,亦在香港當義工 30 年,歡迎加入義工行列為人服務,亦增長見識;兩塊田祝福你,願意與你做好友。 網誌 — 蟻酒治癒嚴重吼喘及糖尿病;另有生活福音見證 … 訂閱我吧 .

    回覆刪除
  2. 很久沒來探妳近來好嗎

    回覆刪除
  3. 指甲是否有頗深, 一坑坑o既直紋呀 ? 我一年前受盡腳"倒甲"的折磨, 指甲亦出現一坑坑, 足療師"古永康"治癒我的"倒甲", 同時問我係咪食緊的"抗癌藥", 我話係, 跟住佢話佢不時會去瑪麗處理d癌症長者的足部問題, 指甲起坑是抗癌藥影響身體的新陳代謝而形成的, 對身體係冇影響o既, 放心啦

    回覆刪除
  4. Jim : 我過得不錯呀~ ^^ 黑雞: 我係食指指甲面凹凹凸凸,  其實佢平時個質地都係怪怪地加喇...呢排仲斷甲tim...變得脆弱了...><

    回覆刪除
  5. hahah ~~~ i'm a health person ... me my 指甲面凹凹凸凸 sometime ..... ?? but the Dr. always said i'm more than ok wor ~~ so i don't know ~~ my 指甲 become 冇"彈性" in this feel year also ~ .... but i think only color of nial will change the health of the body .... but i gues only ~~ i don't knwo ar

    回覆刪除