2007年4月1日 星期日

德興hotpot wif family

我由頭帶到尾無停過口
但其他人已經...食唔落...
佢地話我係咪生蟲...
呀媽 (醉醉地) 話 : 咁食法條蟲都會飽架...
跟住我同家姐爆笑後就扮條蟲講野 : 主人呀...你唔好再食啦...我好飽喇...
XDDDD 無聊到震~笑死!

 
無意中影到呀媽呢個樣, 笑到我地兩個死左...不過大家可能唔覺好笑~哈哈~可以不理~~~

 
然後我同家姐又扮起呀媽來了...XDD

家姐成日寸我眼細!!! 決定比佢一比!!! 我那雙 "珍珠奶茶的珠" 的眼睛的確輸了!!!


5 則留言:

  1. 家姐成日寸我眼細!!! ====

    回覆刪除
  2. 好開心的一家人,你要努力呀!

    回覆刪除
  3. 果然係一家人 ~~~ same face ~~~ HAHAHAHAH ~~~ u know what ~` u are not only lose about the lose ~~ i jsut find out ur sis's eyes are pretty also ^^ :P  珍珠奶茶的珠 ~~ same like ur 珍珠奶茶的珠有d 貨不對版喎 hahha

    回覆刪除
  4. 你隻眼都唔細喎,不過一比你家姐又的確係.........

    回覆刪除
  5. 你對眼都唔細,不過...

    回覆刪除