2007年4月4日 星期三

楊千嬅

最近睇返新紥師妹
聽返個期既楊千嬅

上面呢兩隻碟係 楊千嬅 M vs M
個期我最鐘意佢
亦都係生活得比較輕鬆愉快無乜壓力既時期
所以聽返個時啲歌
就會覺得好開心

個時已經好想買, 但無錢...
上年係啲好舊既cb鋪見到賣廿幾蚊咋...但都無買到...
而家好想買返呢...

個人推介 (跟個人喜愛編排)

塔羅迷
向左走向右走

男女關係科
Mr.
閃靈
楊千嬅

***

何時和你漸進
何時陪你煮餸
何時和你結婚天也沒法估得中





10 則留言:

  1. 近來氣候寒冷,要多加件衣服,注意保暖呢.. 祝你"兒童節快樂" 連續假期,願你有個愉快心情~~

    回覆刪除
  2. "閃靈"個MTV我勁鍾意!!!

    回覆刪除
  3. hee.... the most i like is 塔羅迷 haa...same with you*

    回覆刪除
  4. 浿浿: 假期對我來說是沒有意義的呢...哈哈~我日日都是假期。 饅頭: 我覺得有啲恐怖喎... 8妹仔: 成首歌個melody都好輕快呢~聽親我都郁身郁勢加~XDDD

    回覆刪除
  5. 我最鐘意係"楊千嬅"!!  

    回覆刪除
  6. i love 楊千嬅  ~~~ i like all her song ~~ but the old one is better ~ some of the new one .... it is not too good ~~ well ~~~ actually the song itself is bad ... so ... no matter who sing it , it is not good ka la ~~ but i sitll like her ~ coz she is really real !!! 佢好真, dosen't lie other singer ..fake ~  

    回覆刪除
  7. 喜歡楊千嬅的人都是有品味的人來的  

    回覆刪除
  8. 講真,我都最中意果期既拒... 真係好多年前啦....當時我仲係一個中學生...而架...一.一

    回覆刪除
  9. 千嬅fans論壇歡迎你! http://miriam.hk http://www.miriam-villas.com

    回覆刪除
  10. 野孩子
    如果東京不快樂
    可惜我是水瓶座

    回覆刪除