2007年4月6日 星期五

失敗的覆診...

公假, 平時去覆診的地方唔開, 轉左去病房覆...
萬幸! 張嘉琳 (醫生)  放假!!!!!!!!!

在病房撞到一位病友
佢話認得我, 原來係因為佢有睇我日記~
佢就係 BlueSky ~ http://hk.myblog.yahoo.com/jw!MaLuh4ORERlVQZPdXcea4JriyQ--/profile/profile
好高興認識你呢~~~

BlueSky都話張嘉琳唔掂...
呵呵~證明唔係我個人問題啦~

同BlueSky傾左好多計呢~
佢份人好talkative!!!
希望下次會再撞到你~ ^v^

十六同大家姐陪我唻
兩個都係出面訓到豬咁...= = 失禮

醫院出左驗血報告後打唻
話我全部都岩岩唔合格
下星期打針前要再驗多次血
我知點解唔合格...因為我無飲oral impact太耐...
所以全部都只係差少少...
我好淡定, 但呀媽就騰哂雞咁
打唻係咁插我...
話我成日咁夜訓又出咁多街...
唔係屋企就飲唔到啲湯水
但同屋企人出街飲唔到又無問題喎~
係同朋友呀男朋友呀先叫有問題...

嘩..........我呢兩個禮拜係屋企坐足廿四小時喎
難得大家放假得閒陪我
係咪應該要開懷先?!
都係幾日啫...

十六今晚去左camp ar...
但撞正嫲嫲生日我要食飯
否則  可以一齊去...>_<

 二家姐~ 呀嫲呀爺~ 炸饅頭咁既壽包~好味! 咩病人唻加...食咁大碗米...= ="

*************

昨日
送了生日禮物比Dennis
(以下四張圖全在Dennis日記偷, 呵呵~~~)

  靚嗎? 我自己都好鐘意呢~ 見到fiona, 真人超普通, 但好可愛
 Bossini下集, 波板糖人派波板糖, 好似會食壞人咁...

之後同朋友同十六去左睇 太陽倒數
各位blog友, 請不要看
睇完都唔知係睇梗災難片定鬼片...爛.......

原來 Charlie Brown 係 MK開左間分店
坐到一點, 質素ok
Krispy Kreme 都開左間係兆萬隔離
自己唔會特登食
但在此宣傳一下吧~
相信很多很多人都喜歡吃的

********

 無意中在家姐手提中看到的Cebu舊照 超喜歡你呀傻青蛙!! 十六's 侄仔 _ 子進, 呢張相...口水鼻涕橫飛中.......頭先 (今晚) 返屋企時撞到佢同埋佢父母呢~即係十六的哥哥跟嫂子~


9 則留言:

  1. 看 魔疫 吧,剛剛看過,不錯的。

    回覆刪除
  2. 多謝你的分享啊. 真系超級大碗啊﹗ 仲有啊, 傻青蛙 同 隻狗仔, 我之前都有嫁, 不過, 已經吾見左 LU. 今次, 引起我好多童年回憶.

    回覆刪除
  3. um..i dont like Krispy Kreme is too sweet for me(and very fattt..haha XD) btw..the 傻青蛙 is very cute ahhhhh! i like 青蛙公仔 aiyaaaa, you have to TAKE A GOOD CARE of  yourself ah >< sleep earlier lah* hahaha :D

    回覆刪除
  4. you neel take care ar!don't fail again,next time !!

    回覆刪除
  5. 你要繼續努力!!!

    回覆刪除
  6. eat more good stuff to help ur body !!! dont' fail again la ~ take  good care of urself ~~ i think ur parent jsut care u too muhc only !!! ^^ @0@  super big bowl ~~~ dont' tell u u finsih up by urself only ............scarey ~~ even i can't finsih it !!!! USA also have Charlie Brown it is good here ~~ feel good at lease ~ food is ok la ~ hahaha ~~~ 傻青蛙 ... it is really 傻 ~~~ cute ~ hey ~~ siu lam , u same like getting skinny .... eat more ..... welll i mean get more weight !! but .... don't eat too much like that big bowl .....  = =''  

    回覆刪除
  7. 你呀! 快啲狂隊速癒素啦!! 雪凍佢好味啲喎!! 算啦! 唔好唔開心, 咪當抖下囉!! 新幹線試過因白血球低, delay左成個月先打到下一次化療. 努力呀!!

    回覆刪除
  8. 上官: 那director我不喜歡呢... 8妹仔: 聽講出左低糖味喎~可以一試呢~ akira: 我食超多野加~不過唔吸收之嘛...好返會增肥!!! 糖果: 但係oral impact要即沖即飲加喎~所以我用凍水開~

    回覆刪除