2007年4月19日 星期四

Dorothy Wong

今日收到 Dr. Dorothy Wong 的電話
好記得佢成日都更正我地要叫佢做 Doctor!! XDDD
佢係以前返BU CIE 既 英文Lecturer
上年已經走左唔係CIE教lu

佢好有心呢~
打唻問候我
重同我傾左好多計
好開心~
佢既電話令我覺得好溫暖哦~ ^^
仲諗返起以前上佢堂發生既所有白痴野呢
成班衰仔衰女迫佢埋車立最入個位
唔比佢出車立
因為佢玩野!! 按哂一至十樓既挈
但佢自己就由十一落八樓!!!
以為無人睇到嗎??
最後梗係跟埋我地成班落左地下啦!!
XDDD

上佢堂最開心 ^^


5 則留言:

  1. 妳就好呀..........

    回覆刪除
  2. hi,你好呀,我是第一次來你的blog的, 看過你的blog,我覺得好感動,你給我的感覺是一個又靚又堅強的女仔 , 加油呀,我會默默地支持你的 p.s我本身是一位護士,得閒也來我的blog坐吓啦!                                                                               best wishes from Maymay

    回覆刪除
  3. maymay: 多謝支持~我也會常來看你的日記哦~!!

    回覆刪除
  4. WAAaAaaa ~~ so good ~i also wanna find my F4, 5 teacher ar ~~~ but .... i dn't go back to that school for 8 years la .... don't know will he still there ~ >..<

    回覆刪除