2007年4月8日 星期日

Ma On Shan足沐/ Pooh的家

今日飲左三杯oral impact na...成個人精神哂...我以後會盡量記得飲加喇...
入左ma on shan~ 好開心呀! 係我中學時期經常出沒既地方!!
由上巴士開始作回憶...在巴士上重新感受快要上學遲到既心情...哈哈~好搞笑...

去左新港城個邊做足沐, pooh帶我去的~
嘩按到好痛呢...但之後成個人輕哂~

上左佢屋企食飯~食左兩碗!!!
十六唻左接我~好凍呀出面...

七年前我係屋企樓下救返唻既小花貓

已經比pooh養到痴肥喇!!!
成十幾磅...好得人驚呀...

 肥到咁...唉...真幸福... 好可愛呀...勁大對眼!!

 嘩原來當時我同pooh friend既程度係去到........我哂相係會哂多一份比佢keep ga...XDDDD 唔怪得佢會有咁多我既單人相啦!!! 笑屎左...!!!
 我地都好鐘意既一張相~ 1998 年呢!!!
 pooh屋企, 抱住當時既倉鼠~ (一年後我個髮型會同相中差不多嗎...我不要呀..........)


18 則留言:

  1. 你做學生妹時已咁索爆, 係咪校花先...!!

    回覆刪除
  2. hahah ~~ the kitty's eyes is bigger that urs ~~ HAHA ~~ ^^ add oil la ~~ after u recover ~~~ everything will be good ^^ add oil !! yup so cute !! really look like one of my best frd too ~~ ^^

    回覆刪除
  3. 糖果: 嘩唔係啩...你睇下我短頭髮個樣幾驚先啦...哈哈~~~ jovic: chunlam???

    回覆刪除
  4. **pooh都有介紹我去嗰間做按摩ar....佢做同我噤咗幾個淋巴位,wa!!!!!!痛到抽筋ar!!完全感受到嗰種痛~~ **泰國實在太多好好味嘅嘢食la!!!食到唔停得口ar.........越來越肥tim.... **好期待lee次自遊行ar!!!!希望唔會有阻滯la!!  

    回覆刪除
  5. 隻貓咪好得意!

    回覆刪除
  6.   我好鐘意足浴

    回覆刪除
  7. 你細個個髮型好掂~haha

    回覆刪除
  8. 咁細個已識擺"甫士", 掂 !!!

    回覆刪除
  9. 嘩...中二時已靚到不得之了...

    回覆刪除
  10. Yin: 我都好期待你帶我地去一啲特別既地方哦~hehe... 我今次按腳唔痛喎~唔知係咪佢太輕力呢...下次試下第二間~周圍試下~~^^ 黑麗特工: 咁你有冇好介紹呀?? 小dee: 唔係掂吖嘛...咁肉酸... 新幹線: 亦都唔係靚吓fa........haha~

    回覆刪除
  11. 妳舊時果個頭都幾正喎

    回覆刪除
  12. 小齊: 係喎...你識我個時我已經長長地頭髮... 我知我個時樣衰加喇...唔洗咁寸啩...死野...

    回覆刪除
  13. 妳唔記得左妳以前送過一張妳係中4果時影o既學生相比我咩? 早幾日拎返出黎睇, 笑左我半日.

    回覆刪除
  14. 小齊: 你唔係第一日識我...你知我個腦唔記野加啦...= = 但你都唔洗笑半日啩?!

    回覆刪除
  15. 咦, 你細個同而家都仲好似丫~~~

    回覆刪除