2007年4月13日 星期五

第五針

今日上病房打針
九點半已經去到
但聽閒因為藥房出現問題
啲藥遲遲未能送上...
等到五點半先有得打...
我係病房度訓到死豬咁呢...

張嘉琳依然唔係度~Yeah~!

註場既醫生係我上次覆診個兩位
忘了名字
但個男醫生好好人
佢幫我拮豆豆
一路拮一路叫我忍痛
拮完仲同我講 "拮完喇唔好意思..."
@@" 做咩要講唔好意思?? XDDD

係病房打針有個好處就係可以遇到醫生巡房
見到譚醫生呢~ ^v^
做醫生, 記得病人真係好緊要
會令到病人好開心~

嘩...啲藥落到十一點幾先完...
十六今日收十點幾
岩岩好~可以接我~~~hehee...

今次落藥
比上次感覺差少少
成身都有陣藥味...
胃超級唔舒服...
對腳又好似唔係自己咁...
又全身出哂汗...
好鬼辛苦...>_<
第一次係病房打又係全身出哂汗
唔通病房熱啲??

次次打針
岩岩落完藥個刻都會全身出唔到力
我就會諗
如果呢個時間要走難
我都唔知點算...
訓醫院時又諗
火燭點走??
嘩愈諗愈驚...XDDD

今日係屋企訓左一日
個胃好似要跌出唻咁...
全身都怪怪的...
好反感...><


9 則留言:

  1. 你好呀!                                                                                                                            有無諗過用10蚊解決一日三餐 和 露宿街頭的生活是怎麼樣的呢? 我現在就是過著這樣的生活                                                                                                   其實,單憑想像,就已經知道是非常艱苦。 而我堅持親身體驗,就是想把這份艱苦透過BLOG真實地呈現出來,希望能夠使更多BLOG友關注貧窮問題。 我真係好希望你能夠來我的blog支持一下我~~ 期待你的來臨~~

    回覆刪除
  2. 小琳, 妳所講既落藥係咪"吊針"啊? 個胃唔舒服因為受唔到藥水,個人會想嘔架...所以食番少少野會舒服D架~^^

    回覆刪除
  3. 你無事嗎? 保重身體!!! 大家都要努力戰勝病魔! 加油呀!!! 我下次星期四4/19覆診, 好快又打第五針了. yeah!  

    回覆刪除
  4. bottle: 係啦...啲藥令到胃超唔舒服呢...我已經食左好多野..但都仲係咁...>< bluesky: 你又變返星期四咩? 上次見你係星期五bor~你都要努力呀!

    回覆刪除
  5. 打到第5針係辛苦啲架啦!!不過唔好食咁滯,如果唔係仲易嘔呀!! 加油!!

    回覆刪除
  6. 幸好不是 " 哪位" 醫le~ 食d易消化 & 小吃多餐會好一點~ 加油! 支持你~ 看見十六咁庝你~ 真替你高興!

    回覆刪除
  7.   努力呀~~~~小妹妹

    回覆刪除
  8. 兩次都見唔到個位醫生,好好啦

    回覆刪除