2007年4月22日 星期日

我錯在哪...

根本沒有睡過
還要在家人起身時裝睡
連續好幾小時眼睛跟鼻子都感到一陣酸


失去了活力
媽媽想我出外走走
特別叫我跟她一起外出
可我只想懶在家中
因為
我需要一個私人空間去讓我哭


媽媽直腸直肚
看到我黑面
整天沒精沒彩
也對我黑起面來了
我明白妳為何會生氣
因為昨天才送了按摩椅給我
今天卻黑面
我知道妳感到傷心
但我比你更傷心


由昨晚開始直至現在
我做錯了什麼嗎?
錯在哪?
為什麼要這樣呀...


當初給我的信心、諴信、承諾
全都跑到那裡去了?


為什麼男人認為對的
就一定是對的?
就代表了全世界男人的說話?
為什麼男人身邊的女性朋友說的話
又代表了全世界女性的意思?
那要到什麼時候才輪得到他身邊最親最心愛的女人說話?


男人要自尊 要面 要認叻
女人唔介意 會扮蠢 扮唔識 由得你up
聰明既男人會看得穿心愛既女人為自己扮蠢
白痴既男人會以為自己既女人真係蠢!!


男人會反駁 : 你比個男人睇得出你扮蠢, 咁你都扮得唔夠叻啦~仲話自己醒...
但如果你身邊個女人扮蠢咁叻, 可以次次都呃到你, 你又會唔會覺得自己好低能呢?
而做白痴男人既女人, 因為佢一直比人認定係蠢, 所以說話都會變得沒有力, 男人又怎會聽你的? 


女人點做都係死...
除非有幸識到個聰明男人去為你花心機


可惜
男人都只懂 "有形" 的付出
又不懂欣賞女人為男人的 "無形" 付出


沒有留言:

張貼留言