2007年4月16日 星期一

都話唔好飲牛奶加啦....

人 人 都 是 喝 奶 大 的 , 所 以 喝 奶 一 定 有 益 。 想 唔 大 , 唔 飲 奶 喇 !
我 們 是 飲 母 親 的 奶 大 的 , 所 有 哺 乳 類 動 物 都 如 此 。
但 長 大 後 , 所 有 哺 乳 類 動 物 都 戒 奶 , 吃 其 他 食 物 為 生 。 唯 獨 是 人 類 , 還 繼 續 飲 奶 , 且 還 飲 其 他 動 物 的 奶 , 又 吃 其 他 由 奶 類 做 成 的 產 品 , 包 括 忌 廉 、 牛 奶 、 芝 士 、 雪 糕 。

但 現 代 的 醫 學 告 訴 我 們 , 一 份 健 康 的 飲 食 餐 單 , 應 該 著 重 新 鮮 蔬 菜 生 果 、 五 穀 、 果 仁 和 種 子 。 這 些 食 品 含 大 量 抗 氧 化 劑 , 能 保 護 我 們 不 受 心 臟 血 管 疾 病 , 和 某 些 癌 病 的 侵 襲 。 這 些 食 物 亦 含 大 量 纖 維 , 能 預 防 大 腸 直 腸 癌 , 亦 含 大 量 維 他 命 和 礦 物 質 , 可 保 持 身 體 健 康 , 還 含 豐 富 的 多 種 不 飽 和 脂 肪 酸 , 包 括 OMEGA 3 脂 肪 酸 , 能 保 護 心 臟 。
牛 奶 卻 充 滿 飽 和 脂 肪 、 動 物 蛋 白 和 膽 固 醇 ; 不 單 如 此 , 再 揭 開 其 「 廬 山 真 面 目 」 , 奶 內 亦 含 大 量 賀 爾 蒙 和 生 長 因 子 ( 內 含 約 三 十 五 隻 賀 爾 蒙 和 十 一 種 生 長 因 子 ) 。
一 項 研 究 指 出 , 牛 奶 內 含 大 量 雌 激 素 ( OESTROGEN ) , 更 須 指 出 的 是 , 現 在 我 們 喝 到 的 奶 , 與 一 個 世 紀 前 所 喝 的 已 相 差 很 遠 , 以 前 的 牛 是 吃 草 大 的 , 現 在 就 吃 飼 料 ( 所 以 搞 出 瘋 牛 症 ) , 現 今 還 大 量 用 懷 孕 的 牛 去 擠 奶 , 懷 孕 的 牛 血 內 雌 激 素 水 平 更 高 , 所 以 所 產 的 奶 亦 含 大 量 雌 激 素 。


有 初 步 研 究 顯 示 , 人 類 飲 用 含 大 量 雌 激 素 的 牛 奶 , 可 能 與 某 些 癌 症 有 關 係 。
另 有 研 究 分 析 了 四 十 個 國 家 國 民 的 飲 食 習 慣 , 發 現 多 喝 牛 奶 和 吃 芝 士 的 地 方 , 人 類 患 上 乳 癌 和 卵 巢 癌 的 機 會 便 較 高 ( GANMAA & SATO 2005 ) , 這 是 因 為 現 今 的 牛 奶 多 從 含 大 量 雌 激 素 和 黃 體 酮 的 懷 孕 乳 牛 擠 出 來 之 故 。
不 過 , 以 上 還 是 某 些 初 步 的 研 究 , 我 們 還 需 待 多 些 研 究 數 據 , 去 印 證 這 方 面 的 推 論 ; 但 我 們 一 向 視 牛 奶 為 至 高 無 尚 補 品 的 觀 念 , 似 乎 今 時 今 日 有 修 正 的 必 要 。

SiuLam's 爸爸話: 牛奶係比牛飲, 唔係比人飲, 內含營養未必係人類吸收得到, 人係應該飲人奶的。(有道理!!)


7 則留言:

  1. 鄧小琳~我返嚟la!!!!我聽pooh講你想去,中學時代成日去嗰間日本嘢~~我都想呢!!!好耐冇去了....我哋幾時去ar!!(所以你要記得飲嗰隻"oral impact" wor!!!) 仲有你係咪已經收到我隻"小狐狸"呢~~~好在你唔似波子je~~其實我真係覺得"佢"好得意!!

    回覆刪除
  2. 係呀~中學時代lunch time食過既所有鋪頭我都想再去一次呢!!! 等我精神好啲! 約你同pooh去吖~ ^^ 多謝你隻小狐狸呀! 好可愛呀! 你對朋友真係超級好呢燕燕~

    回覆刪除
  3. 人 類 飲 用 含 大 量 雌 激 素 的 牛 奶 , 可 能 與 某 些 癌 症 有 關 係 。

    回覆刪除
  4. 呢個健康貼士, 我之前係電視睇完鏗鏘集講個時,都嚇左一跳,我仲要係好鍾意食 Ice-Cream & Cheese Cake, 飲Chocolate Milk tim, 大件事 !~

    回覆刪除
  5. 人類以違反一些自然定律,影響現今社會,有些動物飼料可能有基因改造,動物食後,所有出品會有影響,這是人類造成的惡果

    回覆刪除
  6. 有咁大件事  有人說牛奶中的IGF-1是可導致癌的物質,而且牛奶中的鈣會降低維生素D的活性,減低維生素D抗癌的能力, 我諗....只要每天不喝過量再加飲食均衡,人體內酸鹼度亦同樣得到平衡, 例如:一個健康人的血液是成弱鹼性的,約是PH7.35~7.45左右 ,而都市人大多數身體都屬於酸性體質,往往忽略食品中的酸鹼度,我們應多吃綠葉蔬菜、果類及大豆,減少肉類,有人說...吃少肉類蛋白質會否不足?我們可以從豆類吸收,豆腐比起肉類的蛋白質還高出很多,在豆類大豆是鹼性最高的,也是治療過度酸性體質時,極佳的選擇。
    根據一項六百位癌症病人體液分佈的研究,顯示85﹪癌症病患屬於酸性體質。 因此,如何使體質維持在弱鹼性就是遠離疾病的第一步。

    回覆刪除
  7. 你爸爸好叻啊~~哈哈……不过,如果大家都认为豆类可以补充到甘噶营养的话,点解奶粉一直大行的都系牛奶或者羊奶,而不是豆奶粉?!

    回覆刪除