2007年4月4日 星期三

EQ

最近我的EQ變得非常低
會是因為經常閒置在家的關係嗎?

我情緒很不穩定...
經常對身邊的人發皮氣
只要小小火花就已經可以燒著我...

要知道...我並不想發皮氣
每次發完皮氣我個心都會好唔舒服
但我就是控制不了呀...
今天我對自己的行為哭了...

對於一個 "怕得閒" 的人來說
留在家太耐絕對是一種折磨
也把我的人性扭曲了...


10 則留言:

  1. 點解呀???係咪16仔激親你?? 定係唔舒服?? 有唔開心記得講我地知呀!!

    回覆刪除
  2. 我建議你去學氣功, 相信你會變成一個 "怕唔得閒" 的人, 留在 "公園" 太耐係一種折磨, 將人生扭番正...... 上次我都講過, 恨人亦要side氣力, 樣樣事情向好既一面諗, EQ一定會高番既 ...... 好勒, 我而家又要落公園備受折磨勒......   練完功返到家先再享受過 如果16蝦你, 等我11號仔(左翼)出山, 用左腳射爆佢, 幫你出番啖氣 ... 不過我相信16是對你很好的

    回覆刪除
  3. yeah ~~ 黑雞 is rite ~ find somthing to do will be a good thing ~ or leanr sth ~~ hahah ~~ learn drawing !!! sine u already start drawing something !! but i think stay at hoem too long will make the person depress !!! move more will help !! but actually like me, i can stay home for whole day , but dosen't mean i don't do anything, i haev so many thing to do at home ~ ^^ learn is the big part of my work at home

    回覆刪除
  4.  無事既妹妹 .. 爸媽放工返來都累嫁嘛 ! 咁可能見你大聲應佢地,佢地咪唔開心囉! 爸媽好易氹既,唔水唔開心 ! 萬大事有宙仔陪你嘛 

    回覆刪除
  5. 嘩!!!!我以前EQ都係一流,但至從病之后我EQ佢零,你講了我的心聲。

    回覆刪除
  6. Hi! 我係Blue sky呀! 今日終於見到你, 你份人好nice, 人又靚, 好開心認識你.

    回覆刪除
  7. 兩個人相處實有問題既...都無話邊個激邊個...^^" 我今日攞左啲報班書仔睇, 睇下有咩好讀囉~ 或者搵份彈性既pt做 唔洗咁悶... 橫掂我打完針之後都只係唔舒服幾日 其他時間都用唻休息又太浪費了... 多謝大家關心哦!!!

    回覆刪除
  8. 發火對自己身體都唔好啦~~~ 冷靜~~~

    回覆刪除
  9. 忟憎對自己無益

    回覆刪除