2007年4月17日 星期二

畫中人_開估


好啦...比李小姐提一提...先記得未開估...XDDD
其實係...深田恭子呀!!!
係咪跌哂眼鏡呢???
今日好朋友波子上左唻探我
佢學過畫畫
唉...比佢批評我啲畫啦...

呢張係我前兩日係屋企周身唔舒服時畫的
搵啲野做下分散下對痛既注意力
十六話我畫得 "幾靚吖~" ^V^
又有冇人知道呢個係咩呢呀??
我細細個好鐘意呢樣野加~

今日終於都比波子睇左我同十六係成個月前親手整比佢既 生日禮物
不過我日日都唔記得整個盒...
仲未送呀...但比佢睇住先囉~
係咪好靚呢??

*****
今日精神好好呀
雖然昨日既所以唔舒服都仲係有
但程度已經減半喇~ ^V^
同波子一齊睇左 "韓流怪嚇"
好好睇喎~好驚好緊張...
係屋企都有咁既效果
可想而知佢拍得幾咁好~~~

另外仲睇左幾年前一齊去桂林時拍既片
嘩笑到死左...
好懷念呢...

 


沒有留言:

張貼留言