2007年4月22日 星期日

做左傻仔

今晚做左傻仔
我同自己講
我唔會再做傻仔什至連做到傻仔既機會都唔會比佢出現!!!

你大支野
你少爺皮氣
你做野唔習慣同人交代
你鐘意點就點

等於三個字

" 唔 尊 重 " !!!

*****

晚上傾左成個鐘
我講大堆野只想帶出我有為呢段關係付出同改變
但佢只著眼看到我那些"例子"有什麼問題
要跟我說清說楚

"不要哭啦..."
沒有說
"對不起啦..."
沒有說

女人思想的確係複雜
但最終佢地想要既野其實係好簡單

你是什麼男人呀?
你是不是白痴呀?
你百分百粗心大意你知不知道??
你對我很不溫柔你又知不知道???


沒有留言:

張貼留言