2007年4月30日 星期一

四月尾_與十六的兩天假期~

20070428


十六出糧! 加左人工!
上星期已經約定同我去行街街~


不過有人踼波踼完一場又一場...
又唔講聲...我等到呆左...
所以又請我食板前嚕~!!!


豉油街間板前真係好好食...大家有冇去食??



十六自己親手簡左個袋比我呢~
我前幾日行roxy都睇中呢個哦!!
^v^你真知我心意~~~*



然後"送"左部WP DC比我~
其實無講明係送既~
不過你成盒比哂我攞返屋企
又比我痴石係上面...
即係我加啦~呵呵!!!
(你既咪即係我既~hehe...)


我都將上星期買下的Blueteeth送左比佢lu~
>v<不過佢用得好輪盡呢...


 十六昨日仲買埋roxy電話繩比我呢~^w^ 襯埋陪DC~~~


 子進好得意~ 見到我咳, 佢會講 "姐姐咳" ~ 好叻噃!!!

 跟十六一起買了death note及我自己的 "絕對達令" ~ 呢兩晚我地都係度煲漫畫...


*****


20070429


陪十六睇 "蒼狼", 故事其實無乜野...係衰在拍到好悶...後面對情侶訓著...仲要有鼻寒...
戲前去左百人一株食shabu shabu!!!
好好食呀!!! 飽屎...





 roxy電話繩跟左我地走喇~

**啲咳仲未好返呢...


沒有留言:

張貼留言