2007年5月2日 星期三

先斬後奏

以前火氣大
動不動就會打呀chris
而家改了
忍住道氣...唔發出唻...
因為知道忍一時風平浪靜
不過
我忍左, 即係無發到皮氣
咁人地又點會知道我忍左...
到我忍唔到, 發左出唻
人地就只會記得你係發左皮氣
而唔會諗返你之前用左幾多努力去忍左幾耐

昨晚
先斬後奏事件
如果是鄧婉雯
已經立即攞住啲波衫問清問楚
但鄧小琳沒有
忍住了
還要保持笑容的去繼續"開玩笑"
不過身有屎既人就會覺得我說話有骨
知道自己先斬後奏有問題, 猜想我接下來會發皮氣
就自己黑面先, 叫人唔好講

直到呢一分鐘
我都無做錯事呢
而且唔開心個個應該係我
點解會比人黑左面先?
今次鄧小琳亦無學鄧婉雯咁
一見黑面就爆粗
佢只係唔出聲, 黑面
你黑面我黑面
我無過份吖

話去到球場再決定踼唔踼
嘥氣啦
以你咁既人
攞得袋衫出去
即係踼
要問我意見一早係屋企問左
點解要去到球場先問?
難道係屋企我話唔想你就唔accept
係球場答唔想你就accept??
白痴都知你想點
如果我係咁有power, 係屋企一句"唔想你踼"你就唔踼
你就可以唔攞袋衫
多此一舉

而游水事件
我只係跟從你
對every single word都揸正唻做
你係有同我講過"你游水唔叻"
但真係無講過"你唔識游水"
我話你無同我講過你"唔識"
你就大聲我話"我講過"
第一. 你大聲, 我已經知你唔高興, 因為你覺得我又唔記得你講過既野, 話你呃我
第二. 你真係無講過"唔識", 我都係學你將事情分得清楚啲, 你以前都有咁對我, 那你知我當時的感受了沒?

你做啲我唔鐘意既野, 我就要忍, 唔可以發皮氣, 咁就合你心意
我做啲你唔鐘意既野, 你就要我改
變態

你次次都要攪清楚件事
但今次唔肯
乜都話自己錯哂算數
最尾仲要同我講今晚件事忘記佢
係因為今次你知自己有錯
唔想再講
自私大男人


沒有留言:

張貼留言