2007年5月9日 星期三

散心


行左上山哦~

 
似乎是一隻迷了路的彩藍小鳥...可憐...

整體感覺一直不好...
超想懶在家, 但骨頭都懶到痛了...= ="
所以的起心肝換件衫落街散步
一落到街, 就行到一發不可收拾
仲行左上"小小"山路
行左一小時呢~要不是胃痛了...我想我還可以再行久一點!!
出左一身汗~精神都好啲!!!
不過感覺超怪的...因為我著住short pants + slippers...行山...

******

姐姐前兩天入院了
因為肚痾...
會是因為吃了不潔的豬肉嗎?
大家要小心哦...
幸好今天她回家了~^V^

*******

連續兩天沒有見十六了...
唔...很不習慣呢...


9 則留言:

  1. haha , only 2 days didn't see each other ~ u already 不習慣 !!!  .... = = " 行山 is good, but take care ar !! dont' push urself too far yet ~ after the last chemo shot , ur body still need to recover ka ~ hahah ~~ i like ur bg picture ~ funny ~~

    回覆刪除
  2. 相片雖然有點模糊 但係顏色唔錯 一定係用部好機影架啦...

    回覆刪除
  3. akira: 不過我唔知隻公仔叫咩名呢...好想知...>< 十六: 唔係呀...我用手提影加咋...散步唔帶咁多野嘛~ ^^"

    回覆刪除
  4. 好靚呀隻bird不過生態動物好小見咁靚仲難

    回覆刪除
  5. 佢叫domo-kun, 中文名"多磨" kun係"君", 即兄台的意思.

    回覆刪除
  6. 13lack: 係呀隻野幾靚仔加~不過佢既動靜好蠢...haha~ 小卓: wow~!!你解決左我地既難題呢~!! "多磨"!!!

    回覆刪除
  7. Siulam, 我唔覺意在MSN DELETE咗你, ADD 番我丫唔該

    回覆刪除
  8. i thought that 公仔 is very hit in hk tim !!!! same like many ppl love it ~

    回覆刪除
  9. 日日運動身體好

    回覆刪除