2007年5月16日 星期三

西灣

入左西灣游水哂太陽!!
大家都著人字拖...行個條半小時既山路入去...
落斜就無咩...但返出唻就....
最慘係chris隻狗 妹豬...
佢係西灣度係咁游水無時停
結果...無力行返上山....
休息左好多好多次, 成隻謝哂呢...要爸爸抱佢上斜路...
嘩...60幾磅!!!

妹豬...無哂力要paul推上去...

爸爸唔忍心...決定抱佢上去!!

但唔可以抱一世...妹豬攰到呢...

我地觀察左啲crab仔好耐...係度睇佢地點樣 "猜沙波", 好攪鬼~~~

又唻少有光頭相, 成個灘無人, 可以唔帶泳帽! 正~



白痴仔作品 (估下佢兩隻crab死左未?)

My Scar (其實係想影下身上啲沙...)

怪肚臍照片...

我覺得...周圍痴哂沙..但中間肚臍位無好肉酸...

上左chris屋企食飯
啲飯係我煮加!! 個個都話好食係咪?! wakakkak!! (淨係飯咋...)
妹豬成隻訓左係地下郁都唔郁...我幫佢兩隻大比massage~
按完左比, 叫佢rolling幫佢按埋右比
但佢roll到一半無力...跌返落原位...哈哈~笑死!!
最後我幫佢轉身~ XDDDD


沒有留言:

張貼留言