2007年5月12日 星期六

大婆牛肉飯

首先多謝 gayson (神) 既關心~
佢係一位以前同我影過相既fotop
前兩日佢睇我日記先知我有事
岩岩係佢msn個名度見到寫住 "小琳加油呀!"

 好有心哦~謝謝你~~~

*****

終於都見到十六喇
今晚我地終於都去左

九龍城食大婆牛肉飯...!!!
我想去食好耐喇...但無啦啦又唔會走去九龍城
但我今晚胃口超差...唔知想食啲乜...
所以就的起心肝去九龍城搵食喇~
唔...我地叫左好多野食...

肉碎飯係必食!!
仲有肉碎既菜!!
總之凡係肉碎都好味啦!!!

真係碟碟都咁好味呢!!!
最後...我飽到想嘔...好辛苦...= ="
下次要再去食甜品哦!!!

*灣仔圍住英皇大厦個條街都有間大婆, 不過我未食過唔知好唔好食

呢幾日次次訓醒個人都好似要散咁...
勁辛苦...
前日又行山唻...
不過今次太搏命
行得太高...
返到屋企腳軟左一日...@@"


沒有留言:

張貼留言