2007年5月25日 星期五

覆完診啦~

今次用左個新工具唻拮手指
真係唔多覺痛, 不過會有啲痺...

癌指數要下次覆診先知
但其他指數都合格~

唉...2/6 要照 CT 喇...
還記得上一次的慘痛經歷........
真係非常之唔想再照囉!!!

上次照CT的描述 (part 1), 今次我一定會準備得好啲!!!
http://hk.myblog.yahoo.com/siulamtang/article?mid=912&fid=37

希望個肺個幾粒瘤有細到啦...
如果無...可能要再開刀...
咁我就會無左好多肺組織加喇...(起碼無左一半...)
嗚嗚...


17 則留言:

  1. 你好, siulam, 又係我糖醋鹽, 我個時都照左兩次CT, 而且仲照埋PET CT, 政府私家都照過, 係政府照先要飲有lemon 味既野, 係私家只飲清水就ok 喇, 但點解要飲瀉藥呢???我個時照腸, 飲瀉藥都好慘呢!!超難飲!! 聽到你話d 頭髮開始出番, 恭喜你, 替你開心呢!! 希望日後都健健康康!!

    回覆刪除
  2. 無飲瀉藥呀~只係前兩日要食瀉藥丸~不過我無即時瀉...去到就唻要照時先瀉...好慘...

    回覆刪除
  3. 你一定冇事的!

    回覆刪除
  4. 一定無事,無事架...!

    回覆刪除
  5. 上官 + 新幹線: 唔唔...平常心吧~無論結果怎樣都要面對

    回覆刪除
  6. siu lam, 你唔會有事架!!! 個result一定係good!!!

    回覆刪除
  7. 加油啦~babe 當然做到平常心係最好啦~ 意志力都好緊要,你每日合埋眼幻想下幾粒衰嘢! 係咁縮細縮細~得咗!

    回覆刪除
  8. SiuLam : 我之前未睇過您上次照CT 個篇描述~~剛o岩先睇晒成篇葛量洪篇part 1, 2, 3~~ (葛量洪病房…呢個名都真係幾怪~)   咁辛苦終於黎到呢步~~恭喜您~︿_︿ 照埋呢次~忍耐埋佢~ 我都試過著紫衫訓機器床~~入面都唔知點解要凍成咁~唔知係咪d 機一定要凍環境~ 今次已經唔係第一次照~應該好好多既~~ 堅持埋last 呢次~!! ︿_︿

    回覆刪除
  9. 一定無事!唔使擔心! 我地係妳強大的後盾黎架!!加油!

    回覆刪除
  10. 祝你一路順風~玩得開心d 平平安安 影多d靚相同我地分享啊

    回覆刪除
  11. 無左半個肺 ~~~ WAAAAAAAA ~ hope everything will be grea for u ~ and the cancer will become small ~~ God bless u ~~ and i will keep prey for u ~~~ good luck on everything !!! p.s. hehe ~~ jsut back from Motreal, there haev so many pretty girl ~ Wowoowoooo ~

    回覆刪除
  12. 加油呀, 一定冇事!!!! 咦? 你應該喺布吉, 玩得開心啲呀~

    回覆刪除
  13. 希望妳可以 keep 住個鬥心.

    回覆刪除
  14. Siu Lam.. why you not update your CSL blog ar.. ??

    回覆刪除
  15. 你要有信心至得呀

    回覆刪除
  16. Blu: 噢~因為個邊都係無聊試下開唻用, 不過覺得唔好用咪唔update lo~

    回覆刪除