2007年5月15日 星期二

太陽伯伯

 

最近在看的書
完成佢
都係我小小既目標之一
之前睇可能只係為對某人一個交代
但現在係對自己做交代

前幾天mother's day既午餐
德褔的皇廷酒家, 姐姐說奧海城的比較美味
(懷念面前的炸海鮮卷, 姐姐特意推到我面前的...hehe...)

*****

事情還未得到解決呢
收藏起它好嗎...鄧小琳...
只有我一人在說話  溝通是永遠不會出現的...

幸好太陽伯伯呢幾日都有現身
佢已經成為我既 "快樂藥"
比佢一哂
wow~爽哂~~~


9 則留言:

  1. 嘩!好多野食啵....

    回覆刪除
  2. @.@" 諗唔到您會有興趣睇呢類書… 其實……The 8 Habits 都已經出左一段時間… ~.~" @q@ 炸海鮮卷…個樣好殺食呀~~~但睇落似炸海鮮餅多d~~^.^"

    回覆刪除
  3. hahha ~~ "the 7 Habit of Highly Effective People" hahah ~~ sound fun ~~ u think u are not effective mei ?? why u watch that book ?? hahah  ~~ it is a business thinking book ?? well ~~ i dont' like reading ~ so i will never read those :P WAAaaaaAAaaaaa ~~ in here never find those taste food ~~~ >....< i don't care 皇廷酒家, 奧海城 .... here have alot of sun also ~~ but too hot ~~~ plus too much 花粉 .... have tear all the tim ~~ don't think too much la ~~ u said only haev one person can solve ma ~~~ so ~~ it should be fine one day ~ or if that person can't help also ~~ that it is ur ture to make some decistion la ~ jsut dont' be unhappy la ~~ u need more relax ~~ ^^

    回覆刪除
  4. yc : 我知呀, 但我仲買呢本唻睇, 係因為兩年前有個人叫我要睇但我一直未睇, 所以我要了左呢件心事!!!

    回覆刪除
  5. 峨~︿_︿ 完來係情意結~~~ 英文版d字深唔深架~?? 有好多相類似既管理書我都想睇, 但硬係驚英文太深我睇唔明~~所以都係等中文版~<(^.^") 您努力d 睇晒佢~唔好恰眼訓噢~~~XD

    回覆刪除
  6. 嘩,在好久好久以前公司要上這一個course及看過中文板本,好像叫"與成功有約",甚麼叫 be proactive, win win stituation,  first to understand then to be understood, sharpen the saw .... 全都忘記了.

    回覆刪除
  7. yc: 都唔係太深~ mafanyau: 唔係吖~你都記得唔少喎~

    回覆刪除
  8. 你家姐對你好好

    回覆刪除