2007年5月19日 星期六

隆亨邨




好鐘意呢張, 因為有人晾左啲衫係度, 有風味!!






我住三樓, 325 室, 即係相中既第二層左二個間~







細個成日落唻呢度玩, 個時覺得呢個球場好大加!! 而家就...超細了~
















我讀過的幼稚園!!  我係門口望望下, 跟住個哥仔好好人, 比我入唻影相呢~hehe...





兒時上小學必經的走廊~





葛.....小 琳 中 學!!! 我屋企樓下的中學...當時考唔上呢...哈哈~





隆亨商場望出去, 啲樹好靚呀...超靚...






隆亨大酒樓





廿年唻都係咁既樣!!! 我成日唻食炸雞翼同炸薯條加!!!





細個成日求呀爸呀媽帶我地唻食既隆亨花園餐廳!! 入左去食午飯!









啲人擺哂啲包包係度餵麻雀, 勁cutie!!!


16應承左我好耐加喇...因為我一齊想返隆亨...今日終於都去左...可惜後尾落雨...16又唔舒服...
變左只係去隆亨...無返到中學呢...(在新翠)
我中一之後就搬離左呢度喇...有好多回憶呢~
架車一入到沙田, 我已經覺得好開心喇!
落到車, 直情由心度笑出唻tim~因為真係好掛住呢度...


之後去左隆亨中心既餐廳度食飯
坐露天, 但後尾落大雨...入返去坐...
因為太大雨, 所以無再繼續行落去
改左出尖咀, 陪16同埋佢朋友去睇相機
唔...悶屎我了...又大雨到乜咁...= =


去左chris屋企借左啲games玩
因為今晚16場波cancel了, 可以一齊打機!!




回家途中, 16好攰好唔舒服呢...作感冒






佢打鼓打得異常投入!! 會笑死人的...XDD





16煎了牛扖, 我食了一點點啦~hehe...咸左少少, 但幾好味加~ ^v^


沒有留言:

張貼留言