2007年5月12日 星期六

為自己爭取


有時候
任性一點
霸道一點
野蠻一點
似乎可以為自己爭取多點

我會不會太在乎別人的選擇了?
那...誰來在乎我的?

 

*我真係好想親眼去睇紅葉呢


9 則留言:

  1. ^^ come to usa la ~~ u can see it once a year ~~my church alway have a trip to see them every year !!! i'm sure someone will care about what u feel.... but b4 other ppl 在乎你, u have to 在乎自己frist ~ when u 太在乎別人的選擇, why dont' u be good to urself frist a bit more lei ? is 別人的選擇 that importance to u ?

    回覆刪除
  2. 紅葉好靚...妳一定有機會去睇ge!!(因為靚ge野通常會相遇)

    回覆刪除
  3. 我今年一早己打算在十月份,到九寨溝看看美麗的紅葉,有夢想就一定去到呀! 還有,小卓是我最壞的朋友呀,哈合!講笑咋,我諗我係佢最壞的一個朋友至真!

    回覆刪除
  4. akira: 可能我怕人地會唔開心啩...唔知呢... eric: 九寨溝嗎...我都好想去呢....

    回覆刪除
  5. Siu Lam : 好耐都冇見您打CSL個blog~有d擔心~所以黎睇睇您~︿_︿ 見到您話打完最後一針~合格~~依家我安心好多~~ 我唔打blog 嘞~詳情我last 篇blog有講~ 希望您可以睇一睇丫~^^ http://blog.hkcsl.com/p/b5/web/ViewBlog.jsp?msgid=30781 本來我想問您交換e-mail等等架~~但一黎我諗您唔會想交換~二黎我以後都可以晌樹知到您近況~ 所以都可以唔洗嚕~嘻嘻~~   take care~︿_︿ yc   「 Tough times never last, but tough people do! - 強者永在 , 逆境不常 ! 」 「夢を実現することために生きる! - 為實現夢想而生存 ! 」

    回覆刪除
  6. =.=" sorry…用左太大既fonts…第一次用嘛~^^" Siu Lam : 好耐都冇見您打CSL個blog~有d擔心~所以黎睇睇您~︿_︿ 見到您話打完最後一針~合格~~依家我安心好多~~ 我唔打blog 嘞~詳情我last 篇blog有講~ 希望您可以睇一睇丫~^^ http://blog.hkcsl.com/p/b5/web/ViewBlog.jsp?msgid=30781 本來我想問您交換e-mail等等架~~但一黎我諗您唔會想交換~二黎我以後都可以晌樹知到您近況~ 所以都可以唔洗嚕~嘻嘻~~   take care~︿_︿ yc   「 Tough times never last, but tough people do! - 強者永在 , 逆境不常 ! 」 「夢を実現することために生きる! - 為實現夢想而生存 ! 」

    回覆刪除
  7. yc: 哈~好有心呢~無呀...用開呢個有感情啲嘛~CSL太多人, 同埋覺得唔好用呢...太簡陋了...哈哈~ 你想要email?我呢個account咪係email開加囉~ siulamtang吖嘛~

    回覆刪除
  8. 哈哈~~依家晌呢樹留言…唔洗問您攞e-mail都得啦~~︿_︿ 您提起紅葉~~ 我有儲樹葉既習慣架~~但就只限朋友出外旅行時我叫佢地幫我執~~ 儲埋儲埋…有時拎返出黎睇d感受都幾好架~~

    回覆刪除
  9. 你一定可以見到的

    回覆刪除