2007年5月3日 星期四

Phuket Meeting @ Dog Cafe

 
好受歡迎!!
 
ar Yin~
 
Burn Burn~(間野環境都ok 的~
 
呢個幾好味~

陪Burn Burn行街
偶而經過一間二樓cafe
三隻狗見有人即衝埋玻璃門
似乎好歡迎我地入去坐~
所以決定係呢度晚飯!

一開門
其中一隻係咁爬上我度
佢指甲未剪...我又著short pant...
兩條腿...比佢劃好多條血痕...
不過佢既熱情同可愛令我原諒佢~ ^v^

 
Kinki~*

另外仲有兩隻超乖既金毛
真係超級乖!
我成晚都黐住佢地三隻野
唔舒得走哦...><

 
ar B~*

隨後另外兩位團友波子同ar yin都來了~
傾傾下...想轉去Palau
唔...唔知佢地想唔想呢...??

*****

坐到夜小小
隔離枱食煙呢...
十六走左去complain
不過人地要做生意嘛...
所以安排我地入房坐...
朋友們都很關心我呢~
怕我吸到煙...啲咳又未好...
多謝你地咁有心 ^3^


8 則留言:

  1. 小看妳2天見妳有不開心有開心 2個人相處就是這樣互相遷就,踢波是他的興趣,正如shoping是妳的喜愛,不要以為改變了對方就是勝利,那只是互相傷害,其實我也在學習中,也不懂得太多

    回覆刪除
  2. 狗狗都好中意人同拒玩... 搞到我都好想養隻狗狗陪下我... 不過我無時間陪到拒地呢......費時啦...拒地會好可憐的

    回覆刪除
  3. haha ~~ kinki look so bad !!!! :P but he is cute also ~~ where is that place ???

    回覆刪除
  4. 肥旦: 我沒有事呀, 謝謝你... bottle: 係呀...無時間真係唔好養了~ akira: 係加連威老道加~如果你真係想去, 我再話你知啦~^^

    回覆刪除
  5. hi~hi~~ 我成日都想搵D露天CAFE 睇下書休閒下~~小琳~~你成日週圍去~~有咩好介紹呀~~即係坐街O個D呢~~!THX!!! 美女~

    回覆刪除
  6. walatoo-tata: 我好少坐露天加~怕熱呢...如果我見到有好既, 我留言去你blog度話你知吖~~^^

    回覆刪除
  7. 好呀!!THX!! 雖然我係住澳門~不過我要上堂~同埋成日一放假我就會去H.K 架啦~去抖下~休閒下

    回覆刪除