2007年5月5日 星期六

回校_真光

 
我們的班房
 
右二Ms. Lam (校長) and 右一 Ms. Chen (班主任) 
Ms. Ho ("Secretarial Procedure" Teacher) 
余 Sir (成世人見過最攪笑既老師~ 教電腦的)
 
今日係遊藝會哦~
 
教員室傾得好開心~
 
偷偷上天台拍的
 
右邊白色個棟就係商科部喇~^v^

今日同karen flora and ar sin返左真光
呢度係我擁有最多開心回憶既學校
所有老師同學都超好
藉著今日真光遊藝會返唻探下老師~
ms chan唔得閒...我等佢等得好苦呢...
最掛住係你哦~我的班主任!!!
四點幾佢終於落唻喇...
佢一聽到我而家咁佢眼濕濕呢...
我見到佢有咁既反應我自己都嚇到呆左...
因為實在無諗過你會咁樣樣哦...
這就叫作真心去胆心一個人嗎? ^^

老師們都對我印象頗深
因為我當年讀左大半年後
要做手術而停學一個月
回來後成人個瘦了...又要追返啲功課...很苦...= ="
又要補考...
諗返起個時追返啲accounts...真係佩服自己...

**餘下照片請到 "20070505_真光" 觀看~


6 則留言:

  1. 妳就好啦!仲有同學,老師and返校園機會,我同學都唔知去哂邊?

    回覆刪除
  2. hahah ~~ ur school campus look like a 居村 !!! hahah ~~ so good ~ last week i try to search the secondy school i were in b4 , same like some teacher is gone already ~~ speacily the one i love the most ~~ my F.4~5 班主任 ~~~ ur 班主任 look so young !!!! @0@

    回覆刪除
  3. 家姐: 你都咁多年...算啦~哈哈~~ akira: 係呀...我都覺似屋村...hehe...

    回覆刪除
  4. 廣州都有真光架~

    回覆刪除
  5. 我2年級之前也是真光的,不過是Kowloon 那間,小二後轉校了~

    回覆刪除