2007年5月4日 星期五

Fiji





已經愛上了這個地方喇...
一生人點都要去一次哦...



13 則留言:

  1. omg*** 好靚呀!!!!!! 好鐘意個海呀...靚到丫.. 我有機會都一定要去  不能錯過geh一個地方

    回覆刪除
  2. 什麼地方來的,我都想去

    回覆刪除
  3. 肥旦: 呢度係Fiji _ 斐濟

    回覆刪除
  4. 好懷念呢D境呀!!!! 以前成日都有陽光海灘.....>_<!

    回覆刪除
  5. 請問呢度係邊度呢?我都想去!

    回覆刪除
  6. walatoto-tata: 你以前唔係香港住?

    回覆刪除
  7. 小琳~我係澳門住架~我係香港註澳門代表~~ 嘻~~嘻~~不過我以前做WALATOO (泰文 即係領隊) 所以成日都會去到D陽光海灘~~但係我轉O左工啦~~而家日日都係一個好細既室度~渡日如年咁~ 見到你呢D相~~又今我好掛住以前帶團我日子~

    回覆刪除
  8. walatoo-tata: 我以前都有諗過做walatoo lei~hehe...不過太辛苦...唔岩我了...><

    回覆刪除
  9. 辛苦就唔係太怕~~只係~~夾住係D客同公司 AND自己之間 就好激氣囉.. 又要對得住D客~又要對得住自己 ~又要對得住公司~ 但係D客就唔想比錢 ~公司就想賺錢~ 自己又真心想D客開心~ 所以我先唔做之MA~ 不過其實我好鍾意做架~~有D成功感架~我帶最後一團O個陣~~係北京寫O左一篇BLOG~你去睇下丫~我記得O個次個客仲寫O左一句好絕既客戶意見 ,"領隊十分專業,在這種情況下都能順利完成行程" 嘩~~有D想唔轉行架~但係後尾諗過~ 唔會有幾多客識咁樣諗~ http://hk.myblog.yahoo.com/jw!trtm05mFERutCNHoanMF/article?mid=15

    回覆刪除
  10. 斐濟係邊個國家架?

    回覆刪除
  11. 可以去自己鍾意既地方,實係好難忘,尤其係可以暫時放低晒香港既嘢,去到一個無人知你講乜既地方,嗰種感覺好正架。

    回覆刪除
  12. 好美呀~
    我也想去~

    回覆刪除