2007年5月9日 星期三

 
上星期影的, 有趣嗎??

******


今晚溏心風暴
看到常在心與Alfred的關係
我想到自己


因為男朋友經常話自己蠢
而變得不敢坦白
有什麼事第一時間都不會跟他說
面對他時, 每事也顯得很小心
怕說錯話, 怕做錯事, 怕他不喜歡


常在心為Alfred的官司上給意見
卻給Alfred潑冷水
唔...類似的情況經常發生在我身上...
即使幫不上助...至少也應謝謝我的用心吧...


*****


我明白到了
一個人係唔應該去改變另一個人
只要你鐘意既人開心, 你都會覺得開心
無論佢做乜野, 只要係正經事啦...我都應該要支持佢
但也要顧及對方感受
亦要絕對地 坦誠 哦~


6 則留言:

  1. 願你時時都咁開心 , 當你對此人著緊,你好自然怕講錯o野, 怕佢唔開心,但係有時出現一些美麗謊言都不算係壞事..... 請用~~~煲東瓜讀出下面工個字 ~~~~~~~~~對不對~~~~說說笑

    回覆刪除
  2. i don't know ~ i'm not him , but i guess may only be a 口頭"sim" .... coz i always 話 my ex 係傻瓜 ka la !!! :P but anyway ~~ hope u guy will be great la ~~^^ i know 16 treat u very good ^^ at lease from that i know he is a 叻人, plus can take care of u !! ^^ be happy , be urself !!!

    回覆刪除
  3. 也不要因為因應一個人的喜好而去改變成對方心中的樣子
    那樣會失去自我

    回覆刪除
  4. 做個開心快樂人 : 你說得對呢~^^ akira: 係真係假, 聽得出加嘛~ 唔好再話女朋友蠢喇...>< Bottle : 如果改左係好既咪唔怕改囉~hehe...

    回覆刪除