2007年5月7日 星期一

最後一針

終於都打哂喇~
不過最攪笑係, 上次覆診譚醫生明明話我啲血小板 (好似係) 升得幾好
但今朝姑娘睇report話我根本唔合格...
所以要去拮手指驗多次
今次岩岩合格...好險........

今次除左左手keep住 "那" 左我三小時超級痛
同埋條脷變到好苦之外
其他都無乜野
夜晚仲有精神叫十六陪我散步呢

有小小胆心
無左啲藥控制住
啲細胞會唔會亂唻...
唉...
見步行步

夜晚睇到司祺姐咁 (溏心風暴)
個心都好up...
好明佢感受...亦都想像到將來大吉利是我又係咁
我會有咩心情了

Anyway
從今以後健健康康快快樂樂!!!


15 則留言:

  1. congratulation~~~

    回覆刪除
  2. 恭喜你a !!!!! 好開心聽到這消息!!!!!

    回覆刪除
  3. 終於都過度晒啦~~我一路都有睇住你打針既歷程~~不過無留言..係因為我唔知點樣去留言~~惟有等到你完成晒先黎個恭喜~~sorry~!! 你以後一定會健健康康~~同十六幸幸福福~!!!!! 不過你地會有第三者同第四者~ 一個叫幸福快樂 一個叫健康美滿~~ 兩個都係日本人~!!! 哈~~哈~!!!!!

    回覆刪除
  4. 恭喜!恭喜! 不用擔心!只要按時覆診,多做運動強身健體,就沒事的!!

    回覆刪除
  5. yup ~~~~ congratulation !!!!! finally finsih all the shot ! i'm sure u will be back to be health !!! well~~ 你之前未打最後一針都四圍去, 仲健康過我lei 個冇事既人!!! 你以後一定健健康康! 肥肥白白! ~~ 仲一定幸福到爆 ~~~ ^^

    回覆刪除
  6. and actually u are veyr lucky .... at lease u haev chance to have chemo ........ like my uncle .... after the frist shot .... then ~~~ anyway ~~ at lease i have one good new from u from all the bad news around me !!! ^^ 我最的要再祝福你 !!!! ^^ God bless you ^^

    回覆刪除
  7.   Dont worry.....Everything will be alright~~

    回覆刪除
  8. 恭喜恭喜!!!祝你以後都健健康康!!!

    回覆刪除
  9. 唔好亂諗野呀!!

    回覆刪除
  10. 唔好亂諗野呀!!傻女!咳咳

    回覆刪除
  11. 多謝大家既 "恭喜!!!" walatoo-tata: ha~ 日本人...有趣!  

    回覆刪除
  12. 又「胆」心?? 擔心呀!!

    回覆刪除
  13. 十六: eee...人地打倉頡...多筆劃煩吖嘛...我本身係知唔係咁寫咁得囉~~>___<

    回覆刪除
  14. sorry that i am very busy lately can't contact you, yet i keep reading your blog and happy to see you now go to the final stage! longing to see you when you get well again! miss you pretty !!! ^-^

    回覆刪除
  15. 你會健健康康

    回覆刪除