2007年5月8日 星期二

(-__-)

我的手很痛呢...(針口周圍)
無胃口...
個胃好似反轉左咁
心情也有點差...

本來今天可以去清水灣again
不過...怕有細菌感染...
所以都係無去到
留左係屋企白白目送太陽西山去了...

*****
我要對任何事都積極一點呢...


14 則留言:

  1. 咁係home睇下電視囉~!

    回覆刪除
  2. 在家休息下啦!!乖!!

    回覆刪除
  3. 睇漫畫、小說、同人msn、聽歌都可以的

    回覆刪除
  4. HEYHEY,打完最後一針,總算過咗好重要的一個關口,記得繼續積極build up你的將來呀~<------呢個你不嬲好耍家gar,積極樂觀係你的長處,記住加油小琳!!!!!

    回覆刪除
  5. 係屋企可以做既我都差唔多做哂了...haha... 小卓: 係咩? 好耍家加咩? hahaahaaa

    回覆刪除
  6. 鄧小琳努力呀~~~ 我全力支持妳 妳乖d休養下 我同妳去街街玩~~

    回覆刪除
  7. 十六: 我會乖加喇~

    回覆刪除
  8. stay home la ~ if 感染就唔好la !! at home also can do alot of stuff,. but if no one at home, st some stupid thing la , at lease i will ~~ hahahaha it is funny ~~ happy time will past faster !!! MSN ppl also good ~ :P when i online from work , it is 10:00pm at hk ~~ see will we meet there la ~~ hahahah ~~  

    回覆刪除
  9. akira: 我好似無你msn...

    回覆刪除
  10. hello~ 我第一次睇妳個blog, 覺得妳好堅強, 所以特登打幾隻字黎同妳打打氣既~ 加油呀~比心機打贏呢場仗~技持妳呢~ ^_^

    回覆刪除
  11. Wing: 多謝支持~!!

    回覆刪除
  12. 祝你早日康服,將來人生會更加美滿!  路人甲

    回覆刪除
  13. 我是路過的,覺得你好堅呀(堅強呀),其實我也在患病中,希望大家都能早日康復,擁抱健康的人生。你是model 嗎?送你一個website - 我老公影家 http://www.fotop.net/Laipeter

    回覆刪除