2007年5月17日 星期四

正愛你的女人

後面的括號是我的說話來的

 

.真正愛你的女人,真的會很小氣,眼裏容不下一顆沙粒。(會真係怪你小器的)

.真正愛你的女人,每次生氣故作沒有消氣,只是想聽你來哄自己。 (又係會怪你小器難tum, 更加唔會哄你)

.真正愛你的女人,不論在嘴上怎麼挑剔,在她心裏還是最愛你。 (嫌你煩)

.真正愛你的女人,很容易被你感動,哪怕是一件極小的事情。 (以為小事我地唔會留意, 但其實係相反)

.真正愛你的女人,即使在能獨當一面,在你面前也會嬌滴滴。 (呢啲就叫扮蠢吧...)

.真正愛你的女人,會不停的嘮叨你,其實那是對你的關心。 (又係嫌煩)

.真正愛你的女人,不喜歡你有什麼事都自己一個人承擔,那樣她會擔心。


.真正愛你的女人,是你最需要她時候,常裝著莫不關心,卻溫柔地問你沒事嗎

.真正愛你的女人,雖然不知你喜歡什麼,但也甘心連夜親自織一條頸巾,摺一大樽的星星... (有啲會唔領情的, 仲會嫌三嫌四)

.真正愛你的女人,經常想致電給你,卻怕自己太煩擾。 (佢地唔知道我地打一個電話or sms 出去係用左幾多勇氣, 之前係考慮左幾多)

.真正愛你的女人,在你面前常亳不在意,其實她十分想知道你的心意。

.真正愛你的女人,只要你輕輕摸她的頭,已經甜絲絲。

.真正愛你的女人,雖然相隔,但她會空想你與她的將來而傻笑。 (女仔真係好多野諗...)

.真正愛你的女人,無論你傻的笨的,也覺得你很酷。 (對吖~)

.真正愛你的女人,在你傷她心後,會在睡覺前想起你而且不自然地流淚。 (女人真正傷心既時間會比你知道的多出幾十倍)

.真正愛你的女人,想告訴你知她的心意,但是卻步,因為怕失去你。 (準...所以點解女人成日都好似好多心事, 而你地又唔明佢地諗乜, 就係因為怕比你地話, 怕你地嫌煩)

.真正愛你的女人,是很多時不會叫你名字,她會叫你死人頭、喂...

 

*****

九成九都在說我似的...

15 則留言:

  1. 甜甜的..................... 借個地方問問有無人想領養唐狗??  

    回覆刪除
  2. totally agree especially the first 4 points!

    回覆刪除
  3. 哎... 明白啦...

    回覆刪除
  4. yup yup ~ my ex call me 死人頭 all the time ~~ hahaha sigh ~~ i dont' know other guy la ~ for me i thinkt he girl think too much la ~ i rather girl tell me everything ~~ 唔好"gum"多心事 .... ^^  

    回覆刪除
  5. 黑麗特工: 你成日都會有唐狗等人領養加? may: 我大部份都好同意呢!! 十六: 明白之後但有冇記住呢...?? akira: 我地都唔想咁多心事...但成日講左出唻都會比人話既...比人話完心事仲多左tim...><

    回覆刪除
  6. 補充多句,通常男人睇完之後,都係話: 唉~乜d女人真係咁麻煩 @_@

    回覆刪除
  7. 小卓: 男人咪又係咁煩...成個大細路咁...不過我地唔敢話佢地...佢地咪唔知囉~XDDD

    回覆刪除
  8. 女人認真感性,太多顧慮.

    回覆刪除
  9. 小卓: 男人咪又係咁煩...成個大細路咁...不過我地唔敢話佢地...佢地咪唔知囉~XDDD   無錯!他們正一是臭男人來的!!

    回覆刪除
  10. 再補充多句, 我之前所謂的"全中", 係講緊括弧入面的 ,hahaha

    回覆刪除
  11. 上官 : 你都係男人唻喎~ 小卓: 哈哈~知喇知喇~keke...

    回覆刪除
  12. 我好同意,全是我心裡的想法

    回覆刪除
  13. 好同意你的說法,因我的女王,都是差不多

    回覆刪除