2007年4月27日 星期五

第五次覆診

 呢張相唔洗解釋呢~ ^v^ @ 覆診房淋巴~

<<潘寧遠醫生>> 之介紹篇

好攪笑...
張嘉琳消失左好耐...
而家見親都係 潘寧遠 醫生
我懷疑換左醫生了!!!
潘醫生就係上次同我拮完豆豆同我講"唔好意思"個位
佢嘛...成個人都好 姿柔淡定
佢做左抽血個個位
嘩...歷史性地等左咁耐呢...
我見完譚醫生都只不過係一點左右
但等抽血就等到三點九先到我...
我見佢枱面得返兩個排板
心諗我唔會包尾啩...

點知佢一叫咪...真係唔係叫我囉!!
我成個跳起跟住望住家姐勁笑...
我當時就企正係佢門口...
佢見到...即刻同我講 "下個到你加喇~你最尾呀!"
哎呀真係比佢笑屎!!!

等個時我觀察左好耐...
佢手腳真係好慢...
不過手勢很溫柔也是好事~
但拮針同抆針個下其實可以快返小小...你咁慢我地反而覺痛...= ="
之後仲要問我 "係咪唔痛呢~都話唔痛加啦~~~" @@" 我O哂咀

林走佢比張下次拮手指既紙我時
仲要慢慢咁摺三摺先比我...
哎呀四點喇...真係比佢激屎!!!
佢實在太攪笑!!!

<<覆診結果篇>>

癌指數跌左落廿幾喇!!!
 under 35 就可以了!!!
不過跌左落normal又唔代表個瘤唔係度...
如果六月個CT照到個肺仲有個瘤...
會交比葛量洪個邊跟進
千萬不要同我個肺開刀呀...
我寧願屎左佢...
(講下啫...點都捱埋佢啦...雖然聽到佢咁講個刻嚇到想喊.......

 唉...)

另外

血色素升到十幾
同我家姐差唔多...
我諗我家姐身體也太差了吧...= ="

譚醫生話時止咳反而無咩用
飲啲化痰藥, 吐左啲菌出唻會仲好
5月7日 last 一針!! 加油!!!



去左萬宜太厦 - 藏人 食tea
好靜, 好味, 好抵, 好好坐
行街shopping又買衫咁又一日


22 則留言:


  1. 努力加油!你地就快可以去玩la!
    (我都想同你地去,but le排無錢錢!)
    p.s萬宜太厦 - 藏人?係邊ga?好似好好味咁le!

    回覆刪除
  2. 我今日都係瑪麗,見你唔到 妳要努力啊,撐住妳.

    回覆刪除
  3. 加油呀..最後一針...打完就好番曬~ 而架係lunch time啊...個意粉睇到我好肚餓....

    回覆刪除
  4. i remember ppl said 開刀and cut the cancer cell out 先一了百了!! 捱埋佢 ~~ u have so many ppl are supporting u !!!! wa ~~~ the place u go same tasty !!!! i wanna go .... i guess, if next time i come back to HK , u have to show me all of those place !!!! it look good ...but it same like too small ...... = =

    回覆刪除
  5. 大頭: 佢地話你怕哂太陽嘛~hehe...萬宜大厦係中環加~ 不過新城市都有藏人! 第一期708鋪!! 肥旦: 我要落LG2拮手指, 再上S座5樓等覆診, 不過個度係婦科, 唔見我都好正常啫~haha~~ Bottle: 味道幾好加~係燶左少少... akira: 雖然唔太碟但我地食唔哂呀!

    回覆刪除
  6. 碟意粉好似幾好食....

    回覆刪除
  7. 難道張嘉琳醫生已經……還是不想了……太恐怖啦……

    回覆刪除
  8. 恭喜你啊!! 癌指數回落得咁快! 都係件好事呀! 你唔好食得咁heavy呀!!

    回覆刪除
  9. 係呀! 上次覆診, 我排尾二, 兩點睇完醫生, 等抽血等咗超耐. 差唔多四點半先走得, 呢次真係最耐既一次覆診. 唉! 聽到你指數跌咗, 真係替你開心, 努力呀! 一齊加油!!!  

    回覆刪除
  10. 你真好野...化療期間仲敢周圍去...都係小心d啦..太多人的地方都係....最後一針涯完就好好多架喇... takecare

    回覆刪除
  11. 在治療期間應多吃一些,多玩一些令自己開心,心情好病都好快一點.

    回覆刪除
  12. 恭喜恭喜 ! 加油加油 ! 開開心心 ! 唔好咁易激親就會好快完全康復ga la

    回覆刪除
  13. 嘩!血色素十幾已經好好咖啦!有十一點五已經可以去捐血咖啦!! 身體健康,恭喜恭喜!努力呀鄧小琳!~~

    回覆刪除
  14. 你要努力呀,支持你

    回覆刪除
  15. 哈哈....今日睇tv(這個夏天有異性)有你... 你好靚呀 =] last 一針! 加油呀!!! 

    回覆刪除
  16. 繼續努力,加油.

    回覆刪除
  17. LAST 一針, 加加加油!!!!!!!!

    回覆刪除
  18. 鄧小琳!!!!!你要加油ar!!!! 等你打埋最後lee一針,好番晒~我哋去布吉慶祝!!!!! 你二號三號得唔得閒ar~過幾日我哋約出嚟食飯詳談la!!!  

    回覆刪除
  19. few more day ~~ last shoot ~~~ add oil !!!!!! everyone supporting u ~~~~ i will pray for u !!! hope u won't be too painful !!! ^^ add oil ~~~ p.s. ~ my new working place :P http://www.xanga.com/hohoakira/587377859/item.html

    回覆刪除
  20. 薑餅人: 嘩...咁眼利呀...咁都比你認出...我昨日都有睇, 不過只係最尾個十分鐘...已經無我lu~ 個時我得十七歲半咋!! hehe... 小雞雞: 慶祝~我地實玩到癲哂!!! 嘩好耐無癲過喇!!!!!!! akira: 你新公司個環境好似好舒服咁噃~ ^v^

    回覆刪除