2007年4月3日 星期二

~ 十六回來了 ~


十六從San Francisco

買給我的 手信sssssss


-  三件T-shirt
-  三條手帶
-  一本用唻tum我既 I Love You書仔~ XDDDD
-  一個人 (最重要係呢個!! 哈哈~~)


*****


接機前一晚成晚訓唔著, 唔會係因為佢就返所以咁啩...好誇張呀...


凌晨四點就準備, 五點出門口, 五半先有車, 六半到機場, 但個board話七點三先落機...十六話六半到加本身...
係味千食左個早餐, 點解早餐無叉燒拉面?!?! 好過份...

八點, 終於都出唻...

本想行下SkyPlaza, 但十六要返公司開會!!!!!!!!!!
eeee....


公事後終於都去左 板前 食 na!!!!!!!!!!!!!
推左我咁多次終於都食到!!!
都話好味加啦~~hehee....


*****


十六的媽媽開左對新既拖鞋比我呀~hehee....


*****


我.....大傷風...個鼻好快就甩..........



10 則留言:

  1. 本來因為考試而好唔開心.. 但係睇完你個blog突然間開心返哂 哈哈哈 令我好有衝勁繼續study呀而家

    回覆刪除
  2. 咁厲害?! 睇完我日記會有衝勁睇返書??? 一定係因為我日記內容太悶...睇書好過....XDDDD 如果我日記可以有咁既力量, 我唔介意呀~~~ 等我再寫得悶啲...鼓勵人睇多啲書先...XDDDDDD (* 考試係人生裡面係小事一椿, 唔洗唔開心呀!! 緊張係如令讀書質素下降加~ 輕鬆啲輕鬆啲... !!!)

    回覆刪除
  3. E .. e ..  樣樣都有三件, 咁我同家姐咪都有手信囉 哎吔, 大隻佬 .. 乜咁多謝呀    你無買錯 size 嘛,細碼唔係好啱我,中啦..中碼 ok

    回覆刪除
  4. 做咩會大傷風架!! 你化療過要小心啲呀!! 千其唔好飲凍野!

    回覆刪除
  5. 十六終於返來啦...係唔係小別勝新婚呢..

    回覆刪除
  6. haha... 其實買野比妳時真係花左好多時間 又唔知o岩唔o岩妳用 又怕太行貨 (又怕太貴... 美國d野唔平呢...) 好彩妳都幾比面o者... heehee 多謝小琳咁賞面~~~~ 唔~~~ 呀~~~

    回覆刪除
  7. yup ~~~ USA stuff is pretty expensive ka ~ same like she like the GAPS one more ~~ hhaha ~~ coz she open it :P which one u like the most ~~ anyway welcome back 16 !!!!!!

    回覆刪除
  8. 十六叔hello~! 在美國有沒有遇到D金髮姐姐呀? (逃)

    回覆刪除
  9. mikita (二家姐): 全部 XS 喎... 糖果 : 天氣一轉凍我就會咁加喇...同埋冷親個頭呢...哈哈~ 老sin日記 : 無喎...我覺得唔別好過別喇...佢一返到唻就勁忙...>< 十六 : 知你落足心機喇...唔~~~呀!!! Akira:  當然鐘意本書仔啦~hehee... 上官 : 咁就實有既...無就驚喇....XDDD

    回覆刪除
  10. 好多禮物 happy

    回覆刪除