2007年4月16日 星期一

訓唔到覺...牙好痛.../ 肺科覆診



幾日都唔精神
上網都少了...
其實副作用同之前個啲差唔多
只不過係因為習慣了那種 "痛"
所以無之前咁辛苦...
但偏偏牙肉又腫 (發炎)...胃又痛...
啲牙好似比人用鎚仔每秒鐘dup你一下咁...
口都擘唔大...
個胃就食極都好似仲係好餓...淨係覺餓唔緊要...
但係餓到胃痛個隻...好難頂...
味覺又變哂...食咩都好似唔好味咁...
唉...

第五針果然 "名不虛傳"

******

星期六
十六陪我返葛量洪覆診
我差唔多係最尾一個...= =
唔知有冇人記得我講過, 幫我開刀個楊醫生好型仔
十六都話佢好有型呢~hehe....


佢話我呢段時間好易發炎
如果有發冷打冷震個啲咁既野就要入急症
因為怕發炎喎
應該係特別怕有肺炎吧...
肺炎打唔到化療針的
我前排成日無啦啦打冷震
超唔正常
好在而家無咋...

就咁睇xray slide個肺無惡化
不過我真係覺得 病 係好複雜...
今日先知自己個病

唔係叫肺癌...
well...咁點解之前又有人同我講我係肺癌??
不過是但啦...都係癌啫...= =

因為我情緒不穩
發了十六皮氣
然後十六要親手煮飯比我食tum返我
哎喲...好慘慘哦......XDDD

不過我都唔好得去邊吖...
因為好想親身分享十六對我既 "第一次"
所以我都忍痛陪佢一齊逛超巿~
(hehee...有人炒菜好緊張...XDDDD)

食飽飽終於都陪我睇 "催眠" 喇~~~
我睇完戲多數都唔會記得...所以唔會有咩 '陰影"
除左當年既 "負子" 我就驚左七日七夜
呢套戲我睇完都驚左兩日...
 


6 則留言:

  1. 我真的很佩服妳, 從妳文章顯露出妳的毅力. 我知道化療係一個非常非常辛苦的過程. 我以前亦是一位 cancer 病患者, 要做放射治療, 好辛苦, 食乜野都食唔落, 好想嘔, 感覺很難受.  食左雲芝感覺好返好多, 看到妳之前的文章提及到妳有食雲芝丸, 妳而家有無食 ? 會唔會感覺好點 ?

    回覆刪除
  2. 休息多d, 訓多d覺應該會好d架! 因為"化療藥"好熱毒, 要飲清熱既野, 或者飲多d水都好. 保重!!!

    回覆刪除
  3. 小琳, 加油努力!相信妳一定一定會好番架! 其實我有朋友都係有病,而且係3年前第一次,醫好左...3年后轉移去肺部... 但係,而傢拒已經完全康復番曬啦..我真係好開心好激動架! 祗要堅持同相信,就一定可以成功架啦!

    回覆刪除
  4. 小婦人: 我有食呀, 不過無點留意佢有咩效, 因為我唔係淨係食佢一樣, 有效果都唔知同唔同佢有關呢...不過唔理lu~咩都食啦... bluesky: 我精神同肉體都非常攰...但肉體個隻攰係訓太耐既攰...根本唔想再返反上床度...但又好頭暈...唉...心情好複雜...用咩pose 安置係屋企都係覺得好辛苦...>< bottle: 我都係等梗好返呢一日先係度"捱"...所以我會忍埋佢加!!!

    回覆刪除
  5. 你所承受的痛...好利害....這也許是上天對你的一種考驗..... 慢慢涯過了這一關...你就會好似以前一樣架喇... 有時候看到很多人的blog...相比自己...總是覺得自己微不足道...不過當時的我都好辛苦架... 你依家最好都係小d去多人的公共場所好d呀....如果一個唔覺以...比細菌感染到就好煩架喇.. 你有時間就睇下我的故事啦.....nice to meet u    

    回覆刪除
  6. 十六煮得好唔好食,

    回覆刪除