2007年4月16日 星期一

睇完牙醫...

岩岩睇完牙返唻...
成個人軟乃乃...不過我都堅持行落去睇牙醫, 唔搭車
因為已經無運動...唔行下個人會仲虛...
不過行到好暈...仲有好幾次想仆...T^T

原本係睇牙肉發炎, 但被醫生發現我有三隻蛀牙...
洗唔洗咁多呀...一月先補過牙咋喎...=__=
比佢補左隻蛀得最多既...嘩痛到想喊...
另外比左啲藥我食, 希望嗱嗱聲消炎...痛屎我...

睇完, 再 "冷" 返屋企...
個頭好痛好痛好痛呀...!!!

成個人有缺水情況
飲一杯水但可以去勁多次廁所!!
但飲水又想嘔...HELP......
仲有發燒既感覺...
最慘係成個人身上既所以肉 + 皮膚都好似唔係自己咁...
"無忽好肉"

好恐怖...頭先係街
有架小巴飛過
個刻我有想衝出去撞死自己既念頭
哎呀...好危險...

堅強堅強呀!!


沒有留言:

張貼留言