2007年4月9日 星期一

昂平360

 全家幅~

一早嘈醒十六, 一齊去360
不過今朝同呀媽嘈交...唉....又一肚氣...我出聲又唔岩, 唔出聲又唔高興...
做咩都唔岩...唔想理喇.......

由於以上原因, 今日既旅程都唔係太開心
去到中途身體又不適 (精神無不適) , 所以午飯後十六便陪我返屋企先...
去左十六屋企, 租左 "鬼上頭" 同埋 "海猿" (電影版) 睇
第一次係佢屋企開飯, 因為難得會有人煮飯同齊人,  auntie煮啲飯好好味呢~

(*全輯圖片請到 (20070408_昂平360)

http://hk.myblog.yahoo.com/siulamtang/gallery?cfid=53&act=&fid=53&nfid=&.crumb=XZFjrwbB%2FkU
觀看)

 Kakew + 十六
 在吊車上 扮驚...
 唔知幾時影左...鐘意影到我啲雀斑~~ ^v^

 嘩kakew呢張好型仔呀!! 勁Yo~!!!
 kakew 坐到悶...因為出面好大霧...無野睇...

 等梗車返屋企~我似隻B嗎? hehe...
 給爸爸: 呢輯相唔止一張, 唔想其他照片外流, 以後啲餸要煮得有味啲! 知無?!


********

晚上, 同十六傾電話到三點
講左好多大家一直都收埋唔想講既說話
多謝你靜心聽我說, 也坦白對我說


9 則留言:

  1. 哈哈...睇到你和16仔的溫馨真是"鄧"你開心啦!!

    回覆刪除
  2. 好開心..好開心....!

    回覆刪除
  3. 哈哈~大家都將焦點放左落我同十六度呢...hehe...

    回覆刪除
  4. 真係好啦~同成家人同honey去玩,又老又嫩,至於嗌交~ ... ...嗌乜鬼!

    回覆刪除
  5. 我已經好多好多年,10年都有啦...無同屋企人出去玩過

    回覆刪除
  6. 我睇見你d相~我好想喊,,一出世,,我以為自己係好幸福,,點知最愛我暨人~~~就一個一個咁~死去,,剩底最討厭我,,,痛恨我暨人~~如果我家人好似你家人咁就好啦~

    回覆刪除
  7. 你要加油!你年青力壯一定會戰勝病魔! 你知唔知你好幸福身邊有愛你的人,父母愛你關心你緊你 ,愛之深、責之切,唔好為小事吵啦!  

    回覆刪除