2007年4月18日 星期三

超讚的好天氣!! 殺入清水灣!!!


 走前拍的照~

早上0845     十六打開窗簾
十六: 唓~乜今日個天咁加...
小琳: 做咩呀? (心諗: 陰天落大雨??)
又係小琳: (衝埋去個窗度) 嘩攪錯呀咁好天既?!?! (眼都大埋)
再唻小琳: eee...你今日唔好返工啦~陪我去玩~
十六: 唔得呀...我都想陪你去玩...但今日唔返唔得...
小琳:

我返到屋企
即刻睇下邊個咁得閒online
噢~ar burn online wor~
最後
成功約左呢位舊同學一同去清水灣二灘哂太陽!!!

呢位朋友係我心目中一直行蹤飄忽
今日差點兒以為佢放我飛機...嚇屎........
我地買左午餐在九巴上吃...
九巴又在一條九曲十三灣的路上飛馳...
上層車頭這樣吃午餐也是頭一次...

ar burn努力把大水泡吹漲了
但海水太凍...
沒有游水
用不著...
XDDD 超白痴!!!

兩個係度乾哂
有落水捉下魚蝦蟹
真係捉 魚、蝦、蟹 加!!!
係個海度 行唻行去 搵野捉
好好玩~~~

六點走人~
日落也一樣的美呀!!!!!!!!

約定下次再戰windsurfing!!!!!

照片未到手, 後補~
**Burn的潛水相機也超讚!! 影海底? 無問題!!!!**

*****

回家後又去左睇醫生
又唻多幾包西藥...
牙肉發炎啲藥仲食梗...
每日每隔兩小時就要食藥...
成個人燥底哂... + 唔洗訓...

昨晚又流鼻水流了一晚
成晚只係訓左兩小時左右...
流得好唔正常
好似開水喉咁
唉...煩...


11 則留言:

  1. 飲多啲湯水啦,小琳努力啊,我每天也上來為妳加油,不過很少留言.

    回覆刪除
  2. WAAAA `~~ i also wanna have a 潛水相機 ar ~~ but the case is so expensive ~ US $500 for my camrea  >...< ur drawing is not bad ~ i know what it is at lease , i remember i play once when i was 5 :P hahahah ~~ still in bad mood ....

    回覆刪除
  3. 風涼水冷,你夠唔夠衫呀?

    回覆刪除
  4. 呢幾日天氣好好啊....盡量吸取陽光既精華啦... 我都好想去沙灘啊~

    回覆刪除
  5. 昨天天氣真係好到不得了,有點秋高氣爽感覺,希望曰日好太陽la。

    回覆刪除
  6. 肥旦: 唔緊要呀~我知道留言其實是一件頗累的事嘛...hehe~唻睇我已經好開心了~ akira: 呢度賣三千左右, 上網bid呢? or你唔介意, 我幫你買寄比你? 真係好用~ 豬糕人 & 黑麗特工: 我有帶多件jacket, 因為真係有點大風...但流鼻水唔多似係冷親呢... bottle: 可能廣州好好天吧...呢邊得昨日好天咋...>< 日日都陰沉沉咁... susana: 係喎~昨日個天真係好到喊呀!!! 我好感動!!!  

    回覆刪除
  7. 第2張相,光點會好看些。

    回覆刪除
  8. 廣州就好熱啊今日.. 不過尋日真係好舒服...今日個天都好灰...隂霾天氣....見唔到藍天白雲~

    回覆刪除
  9. Thankz frist, but i don't know i think got it in the short time, it is because, i still dont' haev time to go take picture ~~ actually i wotk till now ~ and i still didn't get thing done ...... >...< it is 4:30 am in USA already ~~~ i work 28 hours nonstop already ~~ >...<

    回覆刪除