2006年12月20日 星期三

特急聖誕禮物!!!!!

多謝Erwin!!!!

家姐返到屋企, 話買左份禮物比我入院
但要我估
最後我都估中小小
係一部portable dvd player!!!
比我入院解悶!!!

之後先再知道原來係Erwin送加!!!
今日Erwin比左兩個驚喜我喎~
真係始料不及!!!

(註:Erwin是我舊工作地之同事, 人超好的~!)


4 則留言:

  1. 近來怎樣?看到妳的entry... 想妳身體不是太好吧~ 小心點~~~希望妳快點好一點吧~~~ 這個x'mas原妳身體健康呢~*

    回覆刪除
  2. 好好努力調養身體!!merry xmas!!!!

    回覆刪除
  3. 十六號仔:我會呀!日日都食得好健康加!好返會跟你去做運動加喇!!!記得哦!!! daiN C :對呀...身體一直都不好...但我會好起來的!只要我不放棄!!^^

    回覆刪除