2006年12月3日 星期日

出院回家了

廿八號中午急急入院
廿九號一早九點做手術
很高興
醒返第一個見到既係
B

不過個時我係痛醒
只係記得自己不停係度叫...係度嗌痛
同不停喊

第一日就係係唔清醒既情況下過左

第二日亦係最難捱既一日
又作嘔又頭暈又痛又悶又唔郁得
我左手亦都郁唔到
唉...超難捱地過了...

訓到三號中午出院喇
B接我
去左同嫲嫲佢地飲茶
跟住就要返屋企了

好辛苦好辛苦...
都唔知點講好= =
唔打了...
傷口+左手=忍忍痛中...

*多謝呀波多謝呀鋒^^


2 則留言:

  1. 講真一句,你真是好堅,咁多次手術,都可以支持到.

    回覆刪除
  2. 我都有同感, 妳的堅強樂觀, 令我以妳為驕傲

    回覆刪除