2006年11月28日 星期二

玩狗/多謝朋友^^

 Emily~* "況天佑"隻史立沙~有三隻咁多! (況天佑即是尹天照哦...我曾經都是他的小fans ar!!!haha) Emily & 妹豬

好少有機會同狗玩^^難得有朋友+狗住我附近,得閒梗要去玩下~佢地超乖超可愛!不過餵餅比Emily時一啖咬落唻...有小小痛...不過我估佢已經知錯加喇!!!

 多謝呀兔啦~本來以為你"係咁e"影張雪景比我,點知你去左寫埋我個名...由識你開始都已經覺得你個人細心加喇...haha~
仲有我要多謝你陪我傾左成日...令我行出了第一步,不過似乎起不了作用...可惜= ="

多謝ar jeff係上海都會sms我...

喜歡這種單純的友誼
不論你是何種人、那種身份
只要真心
都會與你成為朋友
為你費心思
付出關心、時間
但不求目的

正當我現在處於最低落的時期
得到你們的問候...
就算只是一個小小的短訊
已經很感動...

 

 

但我仲要捱幾耐...


1 則留言: