2006年11月3日 星期五

Ultrasound

去左B屋企食lunch
係第一次, 同佢爸爸媽媽一齊係屋企食一個正式既lunch...
因為真係冇咩咁既機會@@

我將B隻sock由佢房踢到落樓下
佢就一直追住我...
呢個貪玩既可怕後果係...
比佢用另一隻臭sock塞左落我塊面度!!!!!!!!!!!!!!
真係估唔到佢咁大謄!!!
我當然不甘示弱即刻除左我隻sock塞返佢啦!!! wakkakakka!!!

係kln tong MTR drop down me
then i met

Emily at MTR ar!!!
ho hoi sum ar... happy to c u again ^^
見返d舊朋友令我諗返起以前既開心日子...

獨自去左旺中睇西醫
今日照ultrasound, 睇下個cyst大左幾多
hm...上次照係一個月前...呢段時間佢大左3-4 cm左右...
最大既直徑係16 cm now...


GOD BLESS ME!!!

睇完就去中環搵B and his parents @ starbucks
五半再去陪B睇dentist
今日佢洗牙...白淨哂~~~~

 0係dental clinic play kids' games...==
 me...wif B's finger... = = @ dental clinic
 dinner @ IFC, 飽到個肚頂住...超唔舒服...><


1 則留言: