2006年11月20日 星期一

家姐屋企

 B playing wiht my sister's son at sister's house ^^

做埋最後一次氣功,同佢去左元朗食lunch
就去左大家姐屋企, 佢第一次係我面前煮飯
排骨冇味...
係度留左成日,睇埋台慶先走
珈堯好可愛^^ (佢個仔)

================================

*你死你賤,我以後都唔會再幫你唔會話個事實比你知
你鐘意就繼續做一個犯眾憎既人啦
唔關我事

我係一個正常人,鐘意過正常生活
唔似你,鐘意過埋d反常生活
寧願周圍溝女都唔要朋友
你有今時今日全部係你自己做成
與人無尤

夠膽做唔夠膽認
非君子所為


2 則留言:

  1. ♥麥太( Candy )♥2006年11月20日 晚上7:15

    你大家姐煮多d會有返排骨味架喇

    回覆刪除
  2. haha~唔係家姐煮呀...係男朋友煮... 成日口口聲聲話識煮嘛~ 咪叫佢係我面前煮一次 點知"賴野"~!! hahah

    回覆刪除