2006年11月8日 星期三

大肚婆...

 我似大肚婆嗎??

今朝去藍地做完氣功, 返鋪頭
Jackie (老細) 係度, 我三點返到佢四半先走
吹下水~佢一見我個肚就叫喇..."嘩點解會變到咁大...
做乜咁大都仲唔做surgery..."
我話我唔想開刀嘛...諗梗計仔等佢變細加喇..= =
佢又話我係咪根本就係大左肚...想呃住呀媽...
因為佢話我男朋友個樣似係會攪大我個肚既人...wakakkakak!!!

佢仲即刻同我影左張相...send比另一個老細睇...吹漲!!

好慘...好多衫都著唔到喇...想著得fit d 型d都唔可以...><
貼身牛...貼身衫...都要bye bye...
睇唻唻梗呢段時間
我都只可以著one piece ... O_o"

靜到乜咁呀個場...入唻既人一隻手數得哂...= =
~~~~~~~~~~~~~~悶~~~~~~~~~~~~~~~
不過好多謝我兩位老細~
生意唔好都仲破例計commission比我...
因為我唔過limit根本就冇comm.
但佢地都照計比我...想我搵多d...
我愛死你地呀!!! >3<

 


2 則留言: