2006年11月11日 星期六

Golden Coast

今日我又做地圖, B當然係做司機
由佢屋企出發去藍地
大家既合作, 好順利!!!

做完氣功點半鐘
我地決定去golden coast行下同食lunch
"地圖"又要開工!!!

好危險地到了...
嘩d沙好鬼幼!好舒服...
林走時仲見到有人用沙"cover"住隻松鼠狗!!
可愛到暈...即刻借隻狗唻影...haha~

影左好多張先影到佢望下鏡...haha~佢仲"突"左兩隻小小既腳仔出唻加!!好可愛呀!!!

之去想去食餐好, 但佢個client打唻話今日要改時間
四點要去教琴...攪到我地食茶餐廳就算...><
佢係又一城放低我, 我要自己返屋企

今晚唱K 呀!!! 期待很久!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言