2006年11月10日 星期五

鬧交



我真係覺得宙仔好可愛...好想再抱起佢, 不過佢太大隻同埋d爪太尖喇..
唔可以再抱你, 真係好可惜...
我影呢兩張相, 係因為我行過時, 見到佢個頭傾側左...好lazy咁"攤"左係度
我行埋去時, 佢個頭keep住唔郁, 淨係用隻眼"射哩"咁望過唻
好鬼攪野!!!所以就影低佢!!!


陪B去睇醫生, 等梗時, 自己周圍行下...= =
係美心見到個好大個既chocolate custard cake只售$30!!!!!!!!!!!!
B見到即買!!!點解會咁平加...@@


不過快樂過之後...我地又鬧交喇...
因為大家溝通上問題...
佢昨日話今晚唻我度食
但佢今日突然話返去佢度食
我咪發皮氣
最後原來佢話佢昨日冇應承我去我度
係我聽錯
咁我又唔肯定


雖然最後大家都冇事
因為我話大家都有錯
但呢個時候大家已各自返左自己屋企
haha~


1 則留言: