2006年11月12日 星期日

Sing K nite/Hotpot/採花...

講返昨晚,我係B家 hot pot, 食到尾聲我去左打電話
轉個頭就收哂野...佢以為我食飽囉!!!
之後去接埋呀波, 出左皇室唱k~
又係同Andy佢地成班去呀~^^
玩集體遊戲多過唱歌...
十一點唱到三點
我同B走先, 因為佢好眼訓 = =
其他人都仲未玩夠...
 我同波波~
 玩梗新既game,我聽左兩次都唔係好明...冇玩lu~睇佢地玩

到左今日 12 nov 06
我十點就醒左...自己煮野食...
睇電視睇到十二點, B好似比我嘈醒左
佢竟然自己起身!!@@
不過好快又訓返...我又用左好多功夫先迫到佢落床去食野...
事隔一小時, 我又食多另一碗面...
我的胃口真的大了很多很多.......................

再迫佢同我去散步~唔想佢咁懶散, 成日都坐係屋企...
途經見到呢堆花, 叫我做左一次"採花x"


六點半車返我返屋企喇~
*我地已經行哂成個山頭...下次去邊度散步好呢...???

最愛的spiderman3 唻喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.ifilm.com/presents/spiderman3


1 則留言: